6,8
Goed

  • Zeven glijbanen
  • Voor de kinderen een leuk waterspeelplein
  • Naar het strand? Je bent er zo

Bij Hotel Kuban & Aqua Park vind je alles wat je nodig hebt voor een zonvakantie aan de Bulgaarse kust. Ook de ligging is gunstig. Wanneer je één stap buiten zet, loop je zo via de levendige boulevard het strand van het populaire Sunny Beach op. Hier kun je heerlijk van het zonnetje genieten, terwijl je uitkijkt over de Zwarte Zee waar verschillende watersporten beoefend worden.

De kamers zijn eenvoudig ingericht en beschikken over een balkon. Kuban’s eigen restaurant serveert smakelijke voor-, hoofd- en nagerechten in buffetvorm. Bovendien heb je een ruime keuze uit Bulgaarse wijnen. Kuban is ook geschikt voor echte waterratten. Er zijn maar liefst zeven spectaculaire glijbanen en speciaal voor kinderen is er een leuk waterspeelplein. Met zoveel glijbanen hou je weinig tijd over om op je zonnebedje te liggen.

Kamertypes

1-persoonskamer
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 20m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje (gratis)
  • koffie- en theefaciliteiten
  • waterkoker
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad, toilet, föhn
2-kamerappartement
geschikt voor 2 tot 5 personen
  • oppervlakte circa 60-70m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje (gratis)
  • kitchenette
  • koelkast
  • kookplaat (2-pits)
  • (mini)oven
  • waterkoker
  • wasmachine
  • televisie (flatscreen, regionale zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x éénpersoons bedbank; 1 x tweepersoons bedbank), eethoek
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad of douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 20m²
  • 1 x eenpersoons bedbank
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje (gratis)
  • koffie- en theefaciliteiten
  • waterkoker
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
familiekamer 2 ruimtes
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 40-50m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje (gratis)
  • koffie- en theefaciliteiten
  • waterkoker
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, duitstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad, wastafel, toilet, föhn

Extra informatie kamertypes

Het derde bed in de tweepersoonskamer is een opklapbaar matras. (opgeklapt te zien op foto 4)

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 270
  • totaal aantal verdiepingen: 20
  • totaal aantal gebouwen: 3
  • klasse: comfort
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift
  • lobby
  • eetgelegenheden: restaurant (aantal 1)
  • drinkgelegenheden: bar aantal 4, poolbar
  • televisiehoek
  • accommodatie niet geschikt voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 1 keer per dag
  • douchemogelijkheid bij vertrek/aankomst (gratis)
  • bagagerie
  • minisupermarkt (binnen de accommodatie)
  • geldwisselkantoor (binnen de accommodatie)
  • diverse winkeltjes (in de directe omgeving)
  • discotheek (in de directe omgeving)
  • casino (in de directe omgeving)
  • schoonmaak aparthotel (appartementen7 keer per week, hotelkamers7 keer per week)
  • huisdieren toegestaan max.: 1 huisdier(en) per kamer/appartement (alleen kleine dieren/honden, niet in algemene ruimtes en zwembad)
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • airconditioning: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • handdoekenservice: gratis
Optioneel
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar circa 3,00 € per stuk per dag (op te geven bij reservering, ter plekke te betalen)
  • kluisje bij de receptie: circa 3,00 € per stuk per dag (ter plekke te betalen)
  • huisdieren, excl. voer: circa 5,00 € per stuk per dag (op te geven bij reservering, ter plekke te betalen)
  • plaats op parkeerterrein: (ter plekke te betalen)
  • borg handdoekenservice: circa 20,00 bulgaarse lev per stuk (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant (aantal 1)
  • drinkgelegenheden: bar aantal 4, poolbar
Sportfaciliteiten
  • animatie, van mei t/m oktober, 6 maal per week, voor kinderen overdag gratis, 's avonds gratis, voor volwassenen overdag gratis, 's avonds gratis
Wellness
  • sauna (tegen betaling, circa 15,00 bulgaarse lev per uur)
  • fitnessruimte (gratis)
Zwemfaciliteiten
  • kinderzwembad (aantal 1, geopend van 09:00 tot 18:00 uur)(deels apart, zoet water)
  • buitenzwembad (aantal 3, geopend van 09:00 tot 18:00 uur)(zoet water, buitenzitje (gratis): stoelen, parasol)
  • aquapark circa 0 meter (geopend van 09:00 tot 18:00 uur) (gratis, waterglijbanen)

Verzorging

All-inclusive
Maaltijden in buffetvorm
*Ontbijt 7.30 uur - 10.00 uur
*Lunch 12.30 uur - 14.30 uur
*Diner 18.00 uur - 21.00 uur
*Sandwiches 10.30 uur - 17.00 uur
*Snacks 15.00 - 17.00 uur
*Lokale (non-) alcoholische dranken 10:00 uur - 23:00 uur (geldig bij 1 van de bars)
6.8
Goed
38 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

6,8
Goed 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Familie
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
6,1
Accommodatie algemeen
8,7
Locatie / ligging
6,7
Hygiëne
7,3
Kindvriendelijkheid
6,8
Prijs / kwaliteit
6,3
Kamer / appartement
5,7
Service / gastvrijheid
6,7
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Zwarte Zee

Ontdek Zwarte Zee

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 150 meter (zandstrand, buitenzitje (tegen betaling): parasol, ligstoelen)
In het centrum
Afstand tot centrum: flowerstreet circa 0 meter, boulevard circa 200 meter
Afstand tot luchthaven Airport Bourgas(BOJ) circa 30 kilometer
Afstand tot bushalte circa 150 meter
Afstand tot pinautomaat circa 0 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 40 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 20 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 25 meter
Vucht informatie

Je vliegt naar Bourgas. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden vanuit Bourgas zijn ongeveer als volgt:Pomorie - ongeveer 15 minutenNessebar - ongeveer 35 minutenZonnestrand - ongeveer 40 minutenObzor - ongeveer 1 uur en 30 minutenByala - ongeveer 1 uur en 45 minuten
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer tewijzigen. We kunnen dit echter nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1 voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kan je geweigerd worden voor een vlucht.

Voor meer exacte informatie over de vliegreis zoals bagage en online check-in per luchtvaartmaatschappij verwijzen wij je naar 'Reisinfo' - 'De vliegreis' op deze website.

Informatie over Bulgarije

Hoofdstad
De hoofdstad van Bulgarije is Sofia.

Taal
De officiële taal is Bulgaars. Maar met Engels, Duits of Frans kan je ook vaak terecht.

Tijd
In Bulgarije is het 1 uur later dan in België.

Valuta
De officiële munteenheid is de Lev, 1,00 euro is gelijk aan circa 2,00 Bulgaarse Lev. In de grote steden en vakantieplaatsen kan je met bancontact betalen. Je kan maximaal een bedrag van €200 per dag opnemen. Het wordt afgeraden om geld te wisselen op de luchthaven.

Voltage
Het voltage is net als in België 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten
- Belgische identiteitskaart of Belgisch internationaal reispaspoort.
- Voor kinderen jonger dan 12 jaar is de Kids-ID verplicht.
- De reisdocumenten dienen geldig te zijn voor de gehele duur van het verblijf in Bulgarije.
- Indien je geen Belgische nationaliteit hebt, raden we je aan om contact op te nemen met je ambassade of consulaat.
- Het over de juiste en geldige reisdocumenten beschikken, is te allen tijde jouw eigen verantwoordelijkheid.

Vaccinatie
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van het Instituut voor Tropische Geneeskunde:
https://www.itg.be

Alarmnummer
Het alarmnummer in Bulgarije voor de politie is 166. Wanneer je een ambulance nodig hebt of sprake is van nood, dan dien je 150 te bellen.

Eten & drinken
Bulgarije staat bekend om de vis- & vleesgerechten met veel Turkse en Westerse invloeden. Wat dacht je bijvoorbeeld van
kebabcheta, gegrild vlees met diverse sauzen. Of kavarma? Dit is een smakelijk gerecht van varkensvlees, champignons en uien. Daarnaast staat Bulgarije bekend om de Bulgaarse yoghurt en honing. Beide producten zijn dan ook vaak terug te vinden op de dessertkaart, lekker met vers fruit.

Het water is in Bulgarije niet zoals je in België gewend bent. Het wordt afgeraden om in Bulgarije water uit de kraan te drinken. Wij raden je aan om gebottelde flessen water te kopen. Deze vind je in de supermarkt of kan je in jouw accommodatie kopen.

Fooien
Het is in Bulgarije de gewoonte om in bars en restaurants een fooi te geven van ongeveer 5% à 10%.

Openingstijden
Winkels in Bulgarije zijn van maandag t/m vrijdag geopend tot 18.00u of zelfs tot 20.00u. In de toeristische gebieden zijn de winkels tevens op zaterdag geopend.

Feestdagen
In Bulgarije vinden de volgende feestdagen plaats van april t/m oktober:
- 6 mei: St. George Day
- 24 mei: Dag van Cyrillus en Methodius en van Bulgaarse cultuur
- 6 september: Nationale dag van de Bulgaria's Reunion van het jaar 1885
- 22 september: Independence Day
Bulgaren vieren Pasen op een ander moment dan wij in België. In Bulgarije houdt men de orthodoxe kalender aan.

Lees meer Bulgarije
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.