8,7
Fantastisch

  • Design hotel
  • Fantastische service
  • Comfortabele kamers

Vind je een goed hotel wel zo fijn wanneer je een citytrip maakt naar Athene? Verblijf dan in het prachtige Skylark Athens. Dit design hotel ligt midden in het centrum en biedt alles wat je wenst voor een comfortabel verblijf. Denk aan een heerlijk bed, prachtig ingerichte kamers en the best of all: een buitenzwembad met uitzicht op de Akropolis.

Ook de service is hier van een hoog niveau. Het personeel staat 24/7 voor je klaar, er is een congiërge service aanwezig en je wordt hartelijk ontvangen met een welkomstdrankje. Het allerfijnst is dat belangrijke highlights, zoals het Omnia plein, op loopafstand zijn en je deze wellicht al vanuit je kamer kunt bewonderen!

Kamertypes

2-persoonskamer algemeen
geschikt voor 1 tot 2 personen
  • 1 x tweepersoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • geen balkon of terras
  • nespresso machine (met beperkt aantal capsules)
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (flatscreen)
  • bluetooth speaker of docking station
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • kamers met tussendeur, zithoek
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
2-persoonskamer Deluxe
geschikt voor 1 tot 2 personen
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje
  • nespresso machine (met beperkt aantal capsules)
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (flatscreen)
  • bluetooth speaker of docking station
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • kamers met tussendeur, zithoek
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
2-persoonskamer standaard
geschikt voor 1 tot 2 personen
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje
  • nespresso machine (met beperkt aantal capsules)
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (flatscreen)
  • bluetooth speaker of docking station
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • kamers met tussendeur, zithoek
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • accommodatie geheel gerenoveerd gerenoveerd in 2021
  • totaal aantal kamers: 221
  • totaal aantal verdiepingen: 10
  • totaal aantal gebouwen: 1
  • klasse: luxe
  • modern ingerichte accommodatie
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 2)
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • ontbijtruimte
  • eetgelegenheden: sushi restaurant
  • drinkgelegenheden: lobbybar, sky/rooftop bar
  • kamers met tussendeur aanwezig (op aanvraag)
  • kamers voor mindervaliden aanwezig (op aanvraag)
  • voorzieningen voor mindervaliden (rolstoeltoegankelijk, aangepaste badkamer)
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • climate resilience tax
  • bedlinnen inclusief verschoning 1 keer per dag
  • handdoeken inclusief verschoning 1 keer per dag
  • nachtclub (in de directe omgeving)
  • schoonmaak kamer 1 keer per dag
  • huisdieren toegestaan
  • kluisje op de kamer: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
Verplicht
  • climate resilience tax: circa 7,00 € per eenheid per nacht contant, per betaalpas of creditcard te betalen (ter plekke te betalen, verplicht)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: sushi restaurant
  • drinkgelegenheden: lobbybar, sky/rooftop bar
Wellness
  • jacuzzi (tegen betaling)
  • sauna (tegen betaling)
  • turks stoombad (tegen betaling)
  • fitnessruimte (gratis)
  • massage (tegen betaling)
  • schoonheidsbehandelingen (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • buitenzwembad(opening afhankelijk van buitentemperatuur, buitenzitje: stoelen, parasol, ligstoelen, tafel)
  • dakzwembad

Verzorging

Logies/ontbijt
8.7
Fantastisch
7 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,7
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
9
Accommodatie algemeen
9,1
Locatie / ligging
8,9
Hygiëne
8,4
Prijs / kwaliteit
8
Kamer / appartement
9
Service / gastvrijheid
8,6
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Atheense Riviera

Ontdek Atheense Rivièra

Praktische informatie

In de omgeving
In het centrum
Afstand tot luchthaven circa 27 kilometer
Afstand tot metrostation: circa 160 meter
Afstand tot bushalte circa 160 meter
Afstand tot pinautomaat circa 25 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 50 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 150 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 150 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde apotheek circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde arts circa 150 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde ziekenhuis circa 1000 meter
Vucht informatie
De vliegreis

Je vliegt naar Athene. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 30 minuten. Let op! Op deze bestemming is geen reisleiding van Sunweb aanwezig. Op de luchthaven word je opgevangen door een lokale vertegenwoordiger. Hij/zij communiceert in het Engels. Gedurende de vakantie is er Sunweb reisleiding telefonisch bereikbaar. Op deze bestemming is het mogelijk om online activiteiten bij te boeken.

De transfer

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn ongeveer als volgt:

Vravona – ongeveer 30 minuten

Mati – ongeveer 40 minuten

Anavyssos - ongeveer 40 minuten

Athene - ongeveer 50 minuten

Kamena Vourla - ongeveer 2 uur

De privétransfer

Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi. Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.

Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.