8,6
Fantastisch

  • Leuke poolbar en heerlijk zwembad
  • De gezellige boulevard op loopafstand
  • Dineren ook mogelijk

Vanaf het luxe Hotel Flegra Palace sta je na een korte wandeling op een prachtig zandstrand of in het knusse en authentieke centrum van Pefkohori. Dit druk bezochte centrum heeft talloze Griekse tavernes waar je de échte lokale gerechten kunt proberen. Ook kun je een heerlijke wandeling maken op de boulevard langs het strand.

In het hotel zelf is het zowel overdag als 's avonds ook goed toeven. Om het zwembad heen staan ligbedjes en om even af te koelen in de schaduw zijn er grote parasols. In de spelletjesruimte naast het zwembad kunnen kinderen spelletjes spelen. De elegante bar ligt naast en voor een gedeelte boven het zwembad. Hier kun je 's avonds, na een lekker diner in het restaurant of een taverna in het stadje, nog van een drankje genieten en wegdromen in de relaxte sfeer van het hotel.

Kamertypes

1-persoonskamer
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 17m²
  • 1 x éénpersoonsbed 190 x 110 cm
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer algemeen
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 19m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer comfort
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 20-25m²
  • 1 x tweepersoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers
2-persoonskamer superieur
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 28m²
  • 2 x eenpersoons bedbank 190 x 90 cm
  • 1 x tweepersoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
2-persoonskamer voordeeltarief
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 19m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn
senior suite
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 50m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • balkon
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoons of 2 x 1-persoons bedbank 190 x 90 cm)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • badkamer met: bad, jacuzzi, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers
suite
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 34m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • slaapkamer(s)
  • kamers met tussendeur: 2 slaapkamers
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • 2e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoons bedbank 190 x 90 cm)
  • badkamer met: bad of douche, toilet, föhn, make-upspiegel

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 82
  • totaal aantal gebouwen: 7
  • receptie (24 uur geopend)
  • kluisje (op de kamer; bij de receptie)
  • lobby
  • eetgelegenheden: restaurant (aantal 2)
  • drinkgelegenheden: bar, poolbar
  • televisiehoek
  • parkeerterrein
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 4 keer per week
  • douchemogelijkheid bij vertrek/aankomst
  • bagagerie
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • kinderstoel in het restaurant: gratis
  • kluisje op de kamer: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
Kinderen
  • babybedje (beperkt beschikbaar)
  • speeltuin
Verplicht
  • climate resilience tax: circa 7,00 € per eenheid per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant (aantal 2)
  • drinkgelegenheden: bar, poolbar
Sportfaciliteiten
  • tafeltennis
Wellness
  • wellnesscenter/spa: sauna (tegen betaling), turks stoombad (tegen betaling), zwembad (gratis), fitnessruimte (gratis), massages (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • kinderzwembad
  • buitenzwembad(ligstoelen, parasol)

Verzorging

Halfpension: Ontbijt en diner exclusief drankjes. Het diner wordt geserveerd in het à la carte restaurant Ambrosia. Bij een verblijf van minimaal 5 nachten, dineer je 1x gratis bij bar Mare Nostra aan het strand op ongeveer 200 mtr van het hotel. Restaurant Mare Nostra is geopend van 8 juni tm 15 september.
Logies/ontbijt
Halfpension
8.6
Fantastisch
45 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,6
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
8,8
Accommodatie algemeen
7,8
Locatie / ligging
8,9
Hygiëne
7
Kindvriendelijkheid
8,4
Prijs / kwaliteit
8,7
Kamer / appartement
9
Service / gastvrijheid
8,7
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Chalkidiki

Ontdek Chalkidiki

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 150 meter (kiezelstrand, ligstoelen, parasol)
Afstand tot centrum: circa 600 meter
Afstand tot luchthaven circa 100 kilometer
Afstand tot pinautomaat circa 600 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 400 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde arts circa 600 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde ziekenhuis circa 75 kilometer
Vucht informatie
De vliegreis

Je vliegt naar Thessaloniki. Deze vlucht duurt ongeveer 2 uur en 50 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer

IIn de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Nea Moudania - ongeveer 45 minuten

Nea Potidea - ongeveer 50 minuten

Kriopigi – ongeveer 95 minuten

Sani Beach - ongeveer 80 minuten

Kalithea – ongeveer 90 minuten

Metamorfosi - ongeveer 80 minuten

Hanioti – ongeveer 105 minuten, in het hoogseizoen zeker 2 uur ivm veel verkeer op de weg

Gerakini - ongeveer 70 minuten

Pefkohori - ongeveer 105 minuten, in het hoogseizoen meer dan 2 uur ivm veel verkeer op de weg

Neos Marmaras - ongeveer 115 minuten

Afitos – ongeveer 90 minuten

Polichrono – ongeveer 100 minuten

Ouranoupoli – ongeveer 105 minuten

Belangrijke informatie indien je de transfer bijboekt: Chalkidiki is een uitgestrekt gebied, hierdoor kan het voorkomen dat je eventueel moet wachten op gasten die met een andere vlucht aankomen. Vanaf Thessaloniki vertrekt een transferbus naar het splitsingspunt boven het schiereiland Kassandra. Hier splitst de transfer zich op, één bus zal doorrijden naar de plaatsen op Kassandra en de tweede bus rijdt naar de plaatsen op Sithonia en Athos.

Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.