5,9
Goed

  • Een kleine wandeling naar het centrum
  • Lekker luieren op het strand? Je bent er zo
  • Koel drankje in de poolbar

Ninos Hotel Amour Holiday Resort biedt leuke faciliteiten en is ideaal om te genieten van een fijne vakantie op dit leuke eiland. Het centrum van het dorpje Sidari ligt vlakbij en er zijn hier genoeg tavernes en gezellige barretjes. Ideaal voor een kopje koffie of een lekker drankje. Ook naar het strand is het niet ver lopen en rol je zo je handdoek uit voor een zonnige dag aan zee. Gedurende je verblijf in dit leuke hotel verblijf je in prettige kamers en maak je gebruik van het all inclusive programma.

Kamertypes

2-persoonskamer Deluxe
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 16-20m²
  • 1 x tweepersoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
juniorsuite algemeen
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 25m²
  • aantal slaapplaatsen: 3
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • nespresso machine
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • (woon) kamer, 3 slaapplaatsen (1 x éénpersoons bedbank; 1 x tweepersoonsbed)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
  • wake-up call
juniorsuite gedeeld zwembad
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 25m²
  • aantal slaapplaatsen: 3
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • nespresso machine
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • gedeeld zwembad
  • (woon) kamer, 3 slaapplaatsen (1 x éénpersoons bedbank; 1 x tweepersoonsbed)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
  • wake-up call

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 125
  • modern ingerichte accommodatie
  • receptie (24 uur geopend)
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • eetgelegenheden: buffet restaurant (heren dienen een lange broek en dichte schoenen te dragen tijdens het diner )
  • drinkgelegenheden: bar, pool/snackbar
  • televisiehoek
  • accommodatie niet geschikt voor mindervaliden
  • parkeerterrein (beperkt beschikbaar)
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • climate resilience tax
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning handdoeken 1 keer per 2 dagen, verschoning 3 keer per week
  • douchemogelijkheid bij vertrek/aankomst (gratis)
  • bagagerie
  • schoonmaak kamer 6 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • kluisje op de kamer: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
Verplicht
  • climate resilience tax: circa 7,00 € per eenheid per nacht contant of per creditcard te betalen (ter plekke te betalen, verplicht)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: buffet restaurant (heren dienen een lange broek en dichte schoenen te dragen tijdens het diner )
  • drinkgelegenheden: bar, pool/snackbar
Sportfaciliteiten
  • animatie, voor volwassenen 's avonds gratis
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • buitenzwembad(zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

All-inclusive
*Ontbijt 07.30 - 10.00 uur
*Snacks 11.00 - 12.00 uur (mini sandwiches)
*Lunch 12.30 - 14.30 uur
*Diner 19.00 - 21.30 uur
*Cocktails 20.00 - 22.45 uur
*Lokale (alcoholische) dranken 10.30 - 22.45 uur
5.9
Goed
30 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

5,9
Goed 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
5,2
Accommodatie algemeen
8
Locatie / ligging
5,3
Hygiëne
7
Kindvriendelijkheid
5,3
Prijs / kwaliteit
5,5
Kamer / appartement
6,3
Service / gastvrijheid
5,3
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Corfu

Ontdek Corfu

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 100 meter (zandstrand)
Afstand tot centrum: circa 100 meter, corfu-town circa 37 kilometer
Afstand tot luchthaven circa 39 kilometer
Afstand tot pinautomaat circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 10 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 20 meter
Handig om te weten

Dit hotel is alleen toegangkelijk voor personen vanaf 18 jaar.

Vucht informatie
De vliegreis

Je vliegt naar Corfu. Deze vlucht duurt ongeveer 2 uur en 50 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Kanoni – ongeveer 15 minuten

Perama - ongeveer 25 minuten

Kontokali – ongeveer 25 minuten

Kommeno – ongeveer 30 minuten

Gouvia - ongeveer 35 minuten

Agios Ioannis - ongeveer 35 minuten

Benitses - ongeveer 40 minuten

Danillia - ongeveer 40 minuten

Dassia - ongeveer 40 minuten

Agios Gordios – ongeveer 40 minuten

Pirgi-Ipsos - ongeveer 45 minuten

Moraitika - ongeveer 45 minuten

Agios Markos – ongeveer 50 minuten

Barbati - ongeveer 50 minuten

Kato Korakiana – ongeveer 50 minuten

Nissaki – ongeveer 55 minuten

Pelekas - ongeveer 55 minuten

Glyfada - ongeveer 60 minuten

Liapades - ongeveer 60 minuten

Ermones - ongeveer 60 minuten

Paleokastritsa - ongeveer 60 minuten

Agios Petros – ongeveer 90 minuten

Agios Georgios  – ongeveer 90 - 130 minuten

(Let op! Naar Porto Demo Boutique en Saint George Palace ongeveer 2 uur)

Agios Spyridon – ongeveer 110 minuten

Roda - ongeveer 110 - 130 minuten

Sidari - ongeveer 110 - 130 minuten

Acharavi – ongeveer 120 - 140 minuten

Let op:
het kan voorkomen dat de bus alle plaatsen langs moet, dan wijken deze tijden sterk af. De transfertijden kunnen dan oplopen. Ook door vertraging in het verkeer kunnen de transfertijden flink oplopen. De transferbus rijdt niet altijd in een vaste volgorde de plaatsen af.
De privétransfer

Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi. Voor de transfer terug naar  de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie. De transfertijden zijn als volgt:

Kanoni – ongeveer 10 minuten

Kontokali – ongeveer 15 minuten

Perama - ongeveer 20 minuten

Gouvia - ongeveer 20 minuten

Benitses - ongeveer 25 minuten

Danillia - ongeveer 20 minuten

Kommeno – ongeveer 25 minuten

Agios Ioannis - ongeveer 25 minuten

Agios Markos – ongeveer 25 minuten

Dassia - ongeveer 25 minuten

Ermones - ongeveer 25 minuten

Pelekas - ongeveer 25 minuten

Agios Gordios – ongeveer 30 minuten

Ipsos - ongeveer 30 minuten

Glyfada - ongeveer 30 minuten

Liapades - ongeveer 30 minuten

Kato Korakiana – ongeveer 30 minuten

Barbati - ongeveer 35 minuten

Moraitika - ongeveer 35 minuten

Paleokastritsa - ongeveer 35 minuten

Nissaki – ongeveer 40 minuten

Pirgi-Ipsos - ongeveer 45 minuten

Agios Georgios  – ongeveer 45 – 55 minuten

(Let op! Naar Porto Demo Boutique en Saint George Palace ongeveer 2 uur)

Agios Spyridon – ongeveer 55 minuten

Acharavi – ongeveer 50 - 70 minuten

Roda - ongeveer 50 - 80 minuten

Sidari - ongeveer 50 - 80 minuten

Agios Petros – ongeveer 90 minuten

Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.