9,0
Fantastisch

  • Prachtige ligging aan het strand
  • Kindvriendelijk vakantieadres
  • Ideaal voor cultuur liefhebbers

Wil je de drukte vermijden en een rustige en relaxte vakantie doorbrengen als koppel of gezin? Parga Beach Resort is dan de ideale bestemming. Het ruim opgezette resort is omgeven door olijfbomen en bloemen en ligt aan het mooie zandstrand met prachtig uitzicht. De accommodaties, variërend van stijlvolle kamers tot mooie suites, beloven een comfortabel verblijf. En alsof dat nog niet genoeg is, Parga Beach Resort heeft een gloednieuw zwembad en een mooi nieuw restaurant. Hier ervaar je een dine around programma met verschillende opties. De chef-koks geloven in lokaal inkopen om kleine Griekse producenten te steunen en de aanvoerketen zo duurzaam mogelijk te houden. In de omgeving vind je nog veel meer prachtige stranden die beroemd zijn vanwege de unieke sfeer. Voor wat meer activiteit kun je hier diverse watersportactiviteiten beoefenen.

Kamertypes

2-persoonskamer Deluxe algemeen (Premium Garden Room)
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen en 1 kind t/m 12 jaar
  • oppervlakte circa 30m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • 1 x tweepersoons bedbank
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje: stoelen
  • minibar (gevuld, inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s), gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn, badslippers
  • ontbijt op de kamer mogelijk (tegen betaling)
  • wake-up call
  • kussen menu
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
2-persoonskamer superieur algemeen (Premium Garden room Partial Sea View)
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen en 1 kind t/m 12 jaar
  • oppervlakte circa 30m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • 1 x tweepersoons bedbank
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje: stoelen
  • minibar (gevuld, inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn, badslippers
  • ontbijt op de kamer mogelijk (tegen betaling)
  • wake-up call
  • kussen menu
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
2-persoonskamer voor alleengebruik luxe type (Premium Garden Room)
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 30m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • terras met buitenzitje
  • minibar (gevuld, inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn, badslippers
  • ontbijt op de kamer mogelijk (tegen betaling)
  • wake-up call
  • kussen menu
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
juniorsuite dependance (Eden suite)
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen en 1 kind t/m 12 jaar
  • oppervlakte circa 33m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje: stoelen
  • minibar (gevuld, inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • ventilator
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 4 slaapplaatsen (1 x tweepersoons bedbank; 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
  • ontbijt op de kamer mogelijk (tegen betaling)
  • wake-up call
  • kussen menu
suite algemeen tuinzijde (Grand Bliss Suite)
geschikt voor 2 tot 5 personen max. 4 volwassenen en 1 kind t/m 12 jaar
  • oppervlakte circa 35m²
  • aantal slaapplaatsen: 7
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • minibar (gevuld, inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s), gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • (woon) kamer, 5 slaapplaatsen (1 x éénpersoons bedbank; 1 x tweepersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad of douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
  • ontbijt op de kamer mogelijk (tegen betaling)
  • wake-up call
  • kussen menu
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
suite algemeen zwembadzijde (Aura Suite Pool or Garden View)
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 40m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje: stoelen
  • minibar (gevuld, inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • ventilator
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoons bedbank)
  • slaapkamer(s)
  • mezzanine(s):1 mezzanine:1e mezzanine, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
  • ontbijt op de kamer mogelijk (tegen betaling)
  • wake-up call
  • kussen menu
suite privézwembad (Perfect Bliss Suite Garden / Pool View)
geschikt voor 2 tot 5 personen
  • oppervlakte circa 35m²
  • aantal slaapplaatsen: 5
  • niet-rokenkamers
  • terras met buitenzitje: stoelen, ligstoelen (aantal 2), tafel
  • waterkoker
  • minibar (gevuld, inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • privézwembad (oppervlakte: 10 m²) (zoet water) (ligstoelen (gratis) )
  • (woon) kamer, 5 slaapplaatsen (1 x éénpersoons bedbank; 1 x tweepersoonsbed; 2 x tweepersoons bedbank)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
  • ontbijt op de kamer mogelijk (tegen betaling)
  • wake-up call
  • kussen menu
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
suite zeezicht premium (Horizon Suite Sea View)
geschikt voor 2 tot 5 personen max. 3 volwassenen en 2 kinderen t/m 12 jaar
  • oppervlakte circa 35m²
  • aantal slaapplaatsen: 5
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje: stoelen
  • kitchenette
  • kookplaat (2-pits)
  • waterkoker
  • minibar (gevuld, inhoud tegen betaling)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 5 slaapplaatsen (1 x éénpersoons opklapbed; 1 x tweepersoonsbed; 1 x tweepersoons bedbank)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
  • ontbijt op de kamer mogelijk (tegen betaling)
  • wake-up call
  • kussen menu
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 5 sterren
  • totaal aantal kamers: 211
  • totaal aantal verdiepingen:
  • totaal aantal gebouwen: 40
  • klasse: luxe
  • modern ingerichte accommodatie
  • kindvriendelijk complex
  • receptie (24 uur geopend)
  • geen lift aanwezig
  • lobby
  • ontbijtruimte
  • eetgelegenheden: restaurant, à-la-carterestaurant (tegen bijbetaling)
  • drinkgelegenheden: strandbar
  • roomservice (tegen betaling)
  • kamers voor mindervaliden aanwezig (op aanvraag)
  • voorzieningen voor mindervaliden (alleen op de begane grond, aangepaste badkamer)
  • parkeerterrein (beperkt beschikbaar)
  • parkeergarage (beperkt beschikbaar)
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • climate resilience tax
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 3 keer per week
  • douchemogelijkheid bij vertrek/aankomst
  • bagagerie
  • wasgelegenheid: wasservice: tegen betaling
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren toegestaan max.: 1 huisdier(en) per kamer/appartement (alleen kleine dieren/honden)
  • kluisje op de kamer: gratis
  • kluisje bij de receptie: gratis
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • kinderstoel in de kamer: gratis (op te geven bij reservering)
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • handdoekenservice: gratis
  • plaats in parkeergarage: gratis
Kinderen
  • speeltuin
  • binnenspeeltuin
  • kids club
Verplicht
  • climate resilience tax: circa 10,00 € per eenheid per nacht contant te betalen (ter plekke te betalen, verplicht)
Optioneel
  • plaats op parkeerterrein: gratis (ter plekke te betalen)
  • huisdieren, excl. voer: circa 5,00 € per stuk per nacht (op te geven bij reservering, ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant, à-la-carterestaurant (tegen bijbetaling)
  • drinkgelegenheden: strandbar
Sportfaciliteiten
  • tafeltennis (gratis)
  • tafelvoetbal (gratis)
Wellness
  • wellnesscenter/spa, geopend van 11:00 tot 19:00 uur, (oppervlakte: circa 93 m2) : hamambehandelingen (tegen betaling), turks stoombad (tegen betaling), fitnessruimte (gratis), massages (tegen betaling), schoonheidsbehandelingen (tegen betaling)
  • yoga
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • kinderzwembad (aantal 1, oppervlakte: 14 m²)(geheel apart)
  • buitenzwembad (aantal 7, geopend van 10:00 tot 20:00 uur, oppervlakte: 55 m², oppervlakte: ca. 100 m² en 77 m²)(zoet water (5), buitenzitje (gratis): parasol, ligstoelen)

Verzorging

Logies/ontbijt
Halfpension
All-inclusive

Optie A restaurant Thalassa
*Ontbijt 7:30-10:30 uur - Gasten die verblijven in de kamertypes Premium Garden Room, Premium Garden Room w. partial sea view, Horizon suite, Grand bliss suite, Perfect bliss suite worden vooraf geboekt.

Optie B restaurant Kokona
*Ontbijt 7:30-10:30 uur - Gasten die verblijven in de kamertypes Eden suite, Aura suite worden vooraf geboekt

*Lunch restaurant Thalassa 13:00 – 16:00 uur

*Snacks Ammos Beach bar a la carte 11:00 – 23:30 uur
*Snacks Kitron Pool bar a la carte 11.00 – 18.00 uur

Optie A Restaurant Thalassa
*Diner 19:30-21:30 uur

Optie B Restaurant Alselea
*Diner 19:30-22:30 uur 1 x diner bij 5-11 overnachtingen, 2 x diner bij 12-14 overnachtingen
Reserveren verplicht, afhankelijk van het programma en het weer

Optie C Restaurant Kokona

*Diner19:30-22:30 uur 2 x diner bij 5-11 overnachtingen, 3 x diner bij 12-14 overnachtingen
Reserveren verplicht, afhankelijk van het programma en het weer

9
Fantastisch
28 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

9
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Familie
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
9
Accommodatie algemeen
9,6
Locatie / ligging
9,3
Hygiëne
8,2
Kindvriendelijkheid
8,4
Prijs / kwaliteit
9
Kamer / appartement
9,3
Service / gastvrijheid
8,8
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Epirus Parga

Ontdek Epirus (Parga)

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand (zandstrand)
Afstand tot centrum: circa 1,1 kilometer
Afstand tot luchthaven Airport Aktion(PVK) circa 67,6 kilometer
Afstand tot haven circa 1400 meter
Afstand tot bushalte circa 1300 meter
Afstand tot pinautomaat circa 1200 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 1200 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 50 meter
Rustig gelegen
Vucht informatie
De vliegreis

Je vliegt naar Preveza. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn ongeveer als volgt:

Ammoudia - ongeveer 45 minuten

Vrachos - ongeveer 45 minuten

Parga - ongeveer 105 minuten

De privétransfer

Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi. Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.

Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.