8,2
Fantastisch

  • Direct aan het strand
  • Meerdere zwembaden en glijbanen
  • Drie ultra moderne à-la-carte restaurants

Hotel Mitsis Norida Beach is een uitstekend ultra all inclusive hotel op het zonnige eiland Kos en maakt deel uit van de prijswinnende Mitsis keten.  Alle ingrediënten voor een perfecte vakantie zijn hier aanwezig. Het populaire familiehotel zal aan al je moderne wensen voldoen.

Wandelend door de groene tuin en net voor het zwembad liggen de meeste comfortabele kamers van Hotel Mitsis Norida Beach. Dat is nog eens lekker, want vanuit je kamer zit je dus zo aan de rand van het zwembad. Of op je ligbedje, als je zin hebt om aan een zomers kleurtje te werken. Er is ook een zwembad met leuke glijbanen, waar de kinderen zich de gehele dag kunnen vermaken. Als je een klein stukje door loopt sta je bijna onopgemerkt met je voeten in het zand.

Het fijne van de Mitsis hotels is dat er zoveel is te doen, dat je hier nergens aan hoeft te denken. Zo is het ultra all inclusive programma hier een goed voorbeeld van, waarbij je de keuze hebt uit meerdere restaurants. Zoals de à la carte restaurants, met de ruime keuze aan gerechten zullen die aan je culinaire verwachtingen voldoen. En een drankje bestellen kan hier ook aan een bar naar keuze. Zoek je eigen favoriete plekje uit als er een leuke animatieshow wordt gegeven: ze maken er gegarandeerd (weer) een mooie avond van!

Kamertypes

2-persoonskamer tuinzijde algemeen
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 25m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • 2 x éénpersoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • waterkoker
  • minibar (gevuld (1 maal per dag): water, frisdrank, bier, gratis gebruik drankjes)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
2-persoonskamer type village zeezicht
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen zonder kinderen of 2 volwassenen met 2 kinderen (t/m 11 jaar)
  • oppervlakte circa 32m²
  • 2 x éénpersoonsbed
  • 2 x eenpersoons bedbank
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • waterkoker
  • minibar (gevuld (1 maal per dag): water, frisdrank, bier, gratis gebruik drankjes)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
2-persoonskamer voor alleengebruik tuinzijde
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 25m²
  • 2 x éénpersoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • waterkoker
  • minibar (gevuld (1 maal per dag): water, frisdrank, bier, gratis gebruik drankjes)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
2-persoonskamer zeezicht
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 25m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • 2 x éénpersoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar (gevuld (1 maal per dag), gratis gebruik drankjes)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
familiekamer zeezicht 2 ruimtes
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 38m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • waterkoker
  • minibar (gevuld (1 maal per dag): water, frisdrank, bier, gratis gebruik drankjes)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • slaapkamer(s): 2 slaapkamers
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed)
  • 2e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
suite maisonnette
geschikt voor 2 tot 5 personen max. 4 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 60m²
  • aantal slaapplaatsen: 5
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • nespresso machine (met beperkt aantal capsules)
  • waterkoker
  • minibar (gevuld (1 maal per dag): water, frisdrank, bier, gratis gebruik drankjes)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • (woon) kamer, 3 slaapplaatsen (3 x éénpersoonsbed)
  • maisonnette(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 2 badkamers
  • 1e badkamer, begane grond met bad, wastafel, toilet, föhn
  • 2e badkamer, eerste verdieping met bad, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 5 sterren
  • totaal aantal kamers: 455
  • totaal aantal verdiepingen: 3
  • totaal aantal gebouwen: 26
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 2) hoofdgebouw
  • lobby
  • eetgelegenheden: buffet restaurant, aziatisch restaurant (reserveren noodzakelijk), pizzeria (geopend van 10:30 tot 18:00 uur) (aantal 1), visrestaurant (geopend van 18:30 tot 22:00 uur) (reserveren noodzakelijk), grillrestaurant (aantal 1) (reserveren noodzakelijk), pannenkoekenrestaurant (geopend van 08:30 tot 00:30 uur) (dames en heren dienen gepaste kleding te dragen in het restaurant)
  • drinkgelegenheden: bar, poolbar aantal 3, strandbar, koffiecorner
  • roomservice (tegen betaling)
  • televisiehoek
  • accommodatie niet geschikt voor mindervaliden
  • parkeerterrein
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • climate resilience tax
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week: extra verschoning op verzoek
  • handdoeken inclusief verschoning 7 keer per week: extra verschoning op verzoek
  • bagagerie
  • minisupermarkt (binnen de accommodatie)
  • souvenirwinkel (binnen de accommodatie)
  • kapsalon (in de directe omgeving)
  • wasgelegenheid: strijkservice: tegen betaling
  • diverse winkeltjes
  • nachtclub (binnen de accommodatie), drankjes tegen betaling
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • kluisje op de kamer: gratis
  • plaats op parkeerterrein: gratis
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • handdoekenservice: gratis
Kinderen
  • speeltuin
  • mini club, van 4 t/m 7 jaar, geopend van 10:00 tot 14:00 uur en van 15:00 tot 18:00 uur, van mei t/m oktober, 7 maal per week (gratis)
  • kids club, van 8 t/m 11 jaar, van juli t/m augustus, 7 maal per week (gratis)
  • junior club, van 12 t/m 16 jaar, van juli t/m augustus (gratis)
  • kinderdisco
Verplicht
  • climate resilience tax: circa 10,00 € per eenheid per nacht contant of per creditcard te betalen (ter plekke te betalen, verplicht)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: buffet restaurant, aziatisch restaurant (reserveren noodzakelijk), pizzeria (geopend van 10:30 tot 18:00 uur) (aantal 1), visrestaurant (geopend van 18:30 tot 22:00 uur) (reserveren noodzakelijk), grillrestaurant (aantal 1) (reserveren noodzakelijk), pannenkoekenrestaurant (geopend van 08:30 tot 00:30 uur) (dames en heren dienen gepaste kleding te dragen in het restaurant)
  • drinkgelegenheden: bar, poolbar aantal 3, strandbar, koffiecorner
Sportfaciliteiten
  • gameroom (tegen betaling)
  • darts (gratis)
  • tennisbaan (aantal 2) (niet overdekt, overdag gratis, 's avonds gratis)
  • tafeltennis (gratis)
  • beachvolleybal (gratis)
  • jeu de boules/petanque
  • waterskiën (tegen betaling)
  • watersporten: gemotoriseerd (tegen betaling), niet gemotoriseerd (tegen betaling): windsurfen (tegen betaling)
  • fietsverhuur (huur)
  • animatie, van april t/m november, 7 maal per week, voor kinderen overdag gratis, 's avonds gratis, voor volwassenen overdag gratis, 's avonds gratis
Wellness
  • wellnesscenter/spa, bij mitsis blue domes - sapphire spa: turks stoombad (tegen betaling), zwembad (tegen betaling) (zoet water), fitnessruimte (gratis), massages (tegen betaling), schoonheidsbehandelingen (tegen betaling)
  • aquagym (gratis)
  • massage (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • kinderzwembad (aantal 1)(geheel apart, zoet water, buitenzitje (gratis): parasol, ligstoelen)
  • buitenzwembad (aantal 6, geopend van 09:00 tot 19:00 uur, lengte: 35 meter, breedte: 15 meter)(zoet water (5), zout water (1), buitenzitje (gratis): parasol, ligstoelen)
  • waterglijbanen geopend van 10:00 tot 18:00 uur (gratis)

Verzorging

Ultra all-inclusive

Alle maaltijden in buffetvorm met showcooking
*Vroeg ontbijt 04.00 - 07.00 uur (continentaal)
*Ontbijt 07.00 - 10.30 uur
*Lunch 12.30 - 14.30 uur
*Pizza 10.30 - 18.00
*Creperie 08.30 - 00.30 uur
*Diner 18.30 - 21.30 uur
*Vis, Gril en Aziatisch restaurant
*Lokale (non-) alcoholische dranken 9.30 - 02.00 uur

Om ervoor te zorgen dat je optimaal kunt genieten van de à la carte restaurants, raden we ten zeerste aan om vóór je aankomst te reserveren. Reserveren is mogelijk vanaf ongeveer 24-72 uur na het boeken van je reis. Hoe eerder je reserveert, hoe groter de kans is dat je verzekerd bent van een plek.

Hoe doe je dat? We helpen je graag op weg:
Ga naar de website: www.mitsis.com
Klik op ‘Concierge’ (rechts bovenin)
Kies de optie 'Table Reservation'
Selecteer jouw hotel uit de lijst
Maak een keuze uit één of meerdere restaurants
Vul de voornaam en achternaam van de hoofdboeker en het Sunweb reserveringsnummer in
Selecteer de datum en tijd voor lunch of diner

8.2
Fantastisch
260 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,2
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Familie
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
8,2
Accommodatie algemeen
8
Locatie / ligging
8,7
Hygiëne
7,5
Kindvriendelijkheid
7,7
Prijs / kwaliteit
8,2
Kamer / appartement
8,6
Service / gastvrijheid
8,3
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Kos

Ontdek Kos

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand (kiezelstrand, ligstoelen, parasol)
Afstand tot centrum: circa 5,0 kilometer
Afstand tot luchthaven circa 11 kilometer
Afstand tot bushalte circa 0 meter
Afstand tot pinautomaat (binnen de accommodatie)
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 5 kilometer
Handig om te weten
  • Gasten van Hotel Mitsis Norida Beach kunnen ook de all-inclusive faciliteiten van Ramira Beach in Kos gebruiken
Vucht informatie
De vliegreis

Je vliegt naar Kos. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Kardamena – ongeveer 20 minuten

Kefalos - ongeveer 20 minuten

Mastichari – ongeveer 20 minuten

Marmari – ongeveer 30 minuten

Tigaki – ongeveer 30 minuten (bij een gecombineerde bus ongeveer 60 minuten)

Kos-Stad,Lambi en Psalidi - ongeveer 45 minuten (bij een gecombineerde bus ongeveer 90 minuten)

De privétransfer

Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi. Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.

Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.