9,2
Fantastisch

  • In het centrum
  • 300 meter naar het strand
  • Aan de haven

Met zijn ligging aan het haventje van Molivos kun je Hotel Sea Horse gerust idyllisch, authentiek en charmant noemen. Naar het strandje is het gemakkelijk lopen; het is slechts 300 meter. Voor het centrum hoef je slechts de deur uit te stappen, je zit er immers middenin.

Groot opgezet kun je Hotel Sea Horse niet noemen. Dit kleinschalige hotel heeft slechts een handje vol kamers en één appartement. De Griekse familie die het hotel runt, helpt je graag aan de mooiste tips. Voor een heerlijke maaltijd hoef je in ieder geval niet ver. Hotel Sea Horse heeft ook een eigen restaurant en nog een cafeetje waar je heerlijk de dag af kunt sluiten.

Bij dit hotel heb je altijd je eigen balkonnetje of terrasje. Even lekker lezen in de zon met een kopje zelf gezette thee is dus goed mogelijk. Je hebt op je kamer namelijk een klein keukentje met o.a. een waterkoker en een koelkastje. Dan kijk je vanaf je balkon ook nog eens uit over de zee!

Kamertypes

2-kamerappartement bergzicht
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 30m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • deels niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje (gratis)
  • kitchenette
  • koelkast
  • kookplaat (2-pits)
  • diepvriezer
  • koffiezetapparaat
  • waterkoker
  • toaster/broodrooster
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag (tegen betaling))
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad en douche, wastafel, toilet, föhn
studio type A zijzeezicht
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 16m²
  • aantal slaapplaatsen: 2
  • deels niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje (gratis)
  • kitchenette
  • koelkast
  • kookplaat (2-pits)
  • diepvriezer
  • koffiezetapparaat
  • koffie-thee faciliteiten
  • waterkoker
  • toaster/broodrooster
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag (tegen betaling))
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
studio zij zeezicht voor alleengebruik
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 16m²
  • aantal slaapplaatsen: 2
  • deels niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje (gratis)
  • kitchenette
  • koelkast
  • kookplaat (2-pits)
  • diepvriezer
  • koffiezetapparaat
  • koffie-thee faciliteiten
  • waterkoker
  • toaster/broodrooster
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, regionale zender(s), nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag (tegen betaling))
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 2 sterren
  • totaal aantal kamers: 16
  • totaal aantal verdiepingen: 2
  • totaal aantal gebouwen: 1
  • klasse: eenvoudig
  • authentieke accommodatie
  • receptie (geopend van 07:00 tot 23:00 uur)
  • geen lift aanwezig
  • lobby
  • eetgelegenheden: restaurant
  • drinkgelegenheden: bar
  • roomservice
  • televisiehoek
  • accommodatie niet geschikt voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • climate resilience tax
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 3 keer per week
  • bagagerie
  • diverse winkeltjes (in de directe omgeving)
  • schoonmaak kamer 6 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • kluisje op de kamer: gratis
  • kinderstoel in de kamer: gratis (op te geven bij reservering)
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
Verplicht
  • climate resilience tax: circa 1,50 € per eenheid per nacht contant te betalen (ter plekke te betalen, verplicht)
Optioneel
  • airconditioning: circa 6,00 € per eenheid per dag (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant
  • drinkgelegenheden: bar

Verzorging

Logies/ontbijt
9.2
Fantastisch
11 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

9,2
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
9,2
Accommodatie algemeen
9,6
Locatie / ligging
9,3
Hygiëne
10
Kindvriendelijkheid
9
Prijs / kwaliteit
8,9
Kamer / appartement
9,7
Service / gastvrijheid
8,9
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Lesbos

Ontdek Lesbos

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 300 meter (kiezelstrand)
In het centrum
Afstand tot luchthaven circa 65 kilometer
Afstand tot bushalte circa 500 meter
Afstand tot pinautomaat circa 50 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 0 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 50 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 0 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde apotheek circa 400 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde arts circa 300 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde ziekenhuis circa 60 kilometer
Handig om te weten
Indien je een transfer bijboekt kan de bus niet voor de deur van Hotel Sea Horse kan komen. Je wordt met een auto opgehaald en bij het hotel afgezet. Het kan zijn dat je een stukje moet lopen indien er geen parkeerplek voor de deur is.
Vucht informatie
De vliegreis

Je vliegt naar Mytilini. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Skala Kalloni - ongeveer 80 minuten

Evriaki - ongeveer 90 minuten

Plomari - ongeveer 90 minuten

Vatera - ongeveer 90 minuten

Petra - ongeveer 100 minuten

Anaxos - ongeveer 100 minuten

Molivos/Eftalou - ongeveer 120 minuten

Vafios - ongeveer 130 minuten

Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.