8,2
Fantastisch

  • Adults only 18+
  • Tuin met zwembad
  • Gastvrije eigenaar

Het gemoedelijke Essential Summer is een geliefd vakantieadres pal naast Studio's Anika en biedt een fijne setting. De eigenaar doet er werkelijk alles aan om in deze Secrets het iedereen naar de zin te maken. Hij heeft veel te vertellen over zijn geliefde eiland en laat je veel nieuwe dingen ontdekken.

Je bent zo op het strand of in het centrum. Bij het hotel is het lekker rustig. Het zwembad is heerlijk verkoelend en na een dag het eiland verkennen is dat hele fijne bijkomstigheid. Met een drankje nog eens de dag doorspreken, terwijl de geuren van de heerlijke gerechten de zintuigen alweer prikkelen. Dan is de keuze al snel gemaakt, je hoeft er niet iedere avond op uit om van de heerlijkste lokale gerechten te genieten. De oudere vrouw in de keuken maakt typische homemade Griekse gerechtjes en zijn werkelijk heerlijk.

Wanneer je een auto huurt, of avontuurlijk met het openbaar vervoer op pad gaat, kun je de mooiste dingen tegen komen. Al slenterend door de oude straatjes van Rhodos-stad, lijkt het alsof je een aantal eeuwen terug in de tijd bent gegaan. Dat maakt het echt de moeite waard.  

Sunweb secrets: uniek & authentiek

Voor Sunweb Secrets zijn we omgereden en dat heeft geweldige adresjes opgeleverd: kleinschalige accommodaties waar de charme, gastvrijheid en authenticiteit vanaf spatten. Van bijzondere boetiekhotels in de bergen tot sfeervolle appartementen op adembenemende locaties.

Kamertypes

2-persoonskamer algemeen
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 20-24m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag (tegen betaling))
  • waterkoker
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer voor alleengebruik
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 20-24m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag (tegen betaling))
  • waterkoker
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 3 sterren
  • totaal aantal kamers: 18
  • totaal aantal verdiepingen: 3
  • modern ingerichte accommodatie
  • receptie (24 uur geopend)
  • geen lift aanwezig
  • ontbijtruimte
  • eetgelegenheden: restaurant (geopend van 10:00 tot 22:00 uur)
  • drinkgelegenheden: bar
  • accommodatie niet geschikt voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • climate resilience tax
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 2 keer per week
  • douchemogelijkheid bij vertrek/aankomst (gratis)
  • bagagerie
  • schoonmaak kamer 4 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • kluisje op de kamer: gratis
  • plaats op parkeerterrein: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
Verplicht
  • climate resilience tax: circa 3,00 € per eenheid per nacht contant of per creditcard te betalen (ter plekke te betalen, verplicht)
Optioneel
  • airconditioning: circa 7,00 € per dag (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant (geopend van 10:00 tot 22:00 uur)
  • drinkgelegenheden: bar
Zwemfaciliteiten
  • buitenzwembad (aantal 1, oppervlakte: 75 m²)(zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

Logies/ontbijt
8.2
Fantastisch
166 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,2
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
8
Accommodatie algemeen
8,2
Locatie / ligging
7,9
Hygiëne
8,3
Prijs / kwaliteit
7,4
Kamer / appartement
9,3
Service / gastvrijheid
7,9
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Rhodos

Ontdek Rhodos

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 1 kilometer (zandstrand, ligstoelen (tegen betaling) , parasol (tegen betaling) )
Afstand tot centrum: circa 800 meter
Afstand tot luchthaven circa 12 kilometer
Afstand tot bushalte: naar 150
Afstand tot pinautomaat circa 150 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 400 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 400 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde apotheek circa 200 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde ziekenhuis circa 10 kilometer
Handig om te weten
Dit hotel is enkel togankelijk voor personen vanaf 18 jaar.
Vucht informatie
De vliegreis

Je vliegt naar Rhodos. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Ialyssos, Trianda en Ixia - ongeveer 40 minuten

Rhodos-Stad - ongeveer 40 - 60 minuten

Afandou - ongeveer 90 minuten

Kalithea - ongeveer 50 minuten

Faliraki - ongeveer 75 minuten

Kiotari - ongeveer 150 minuten

Lindos - ongevver 120 minuten

Kalathos - ongeveer 105 minuten

Lahania - ongeveer 180 minuten

Kolymbia - ongeveer 90 minuten

Pefki - ongeveer 135 minuten

De transfertijden zijn afhankelijk van het aantal stops en verkeersdrukte.

LET OP!

Er is geen reisleiding aanwezig (alleen telefonisch) in:

Gennadi: Grand Resort

Lardos: Lindos Princess Beach

Lindos: Lindos Royal, Mitsis Lindos Memories, Hotel Lindos Blue, Hotel Lindos Mare, Hotel Lindos Village

Lathania: Hotel Atrium Prestie Thalasso Spa Resort & Villas

Kiotari: Mitsis Rodos Village, Princess Adriana Resort & Spa, Hotel Lindos Imperial Resort &Spa, mLabranda Kiotari Bay,l Hotel Mayia Exlusive Resort & Spa, Hotel Rodos Princess

Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.