8,2
Fantastisch

  • Moderne inrichting
  • Aan het strand
  • Heerlijke wellnessfaciliteiten

Op steenworp afstand van het strand ligt Afroditi Venus Beach Resort. De locatie van het resort is ideaal: omringd door bergen, een mooi strand met helderblauw water en gezellige bars en restaurants om de hoek. De kamers zijn comfortabel ingericht en hebben allemaal een balkon of terras. Ook vind je een heerlijk zwembad bij het resort met poolbar, waar je je favoriete drankjes en snacks bestelt.

Het is meteen fijn aankomen bij het resort. Het is modern en comfortabel ingericht, met behoud van de Griekse architectuur. Overdag is het heerlijk relaxen bij het zwembad op de fijne ligbedden. Direct aan het strand vind je Mesogaia, het restaurant en bar van Afroditi Venus Beach Resort. Hier geniet je van heerlijke Mediterrane gerechten met van een prachtig uitzicht op zee. Ook het wellnesscenter is een bezoekje waard, hier kun je heerlijk ontspannen. Boek bijvoorbeeld een massage of gezichtsbehandeling of maak gebruik van de stoomcabine of jacuzzi. Kortom: dit is een hele fijne plek om van je welverdiende vakantie te genieten!

Kamertypes

2-persoonskamer algemeen
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 18m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje
  • waterkoker
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, smart televisie, satelliettelevisie, gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (gratis; individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
2-persoonskamer categorie 1 (Promo room)
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 23m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • waterkoker
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, smart televisie, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (gratis; individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
2-persoonskamer Deluxe (Frontaal zeezicht)
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 23m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon
  • koffiecupmachine
  • waterkoker
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, smart televisie, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • bluetooth speaker of docking station
  • airconditioning (gratis; individueel regelbaar: gehele dag)
  • privéjacuzzi buiten
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel, badjas, badslippers
  • wake-up call
  • kussen menu
  • welkomst attentie (fles cava)
2-persoonskamer superieur
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 20m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras met buitenzitje
  • waterkoker
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, smart televisie, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (gratis; individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call
juniorsuite
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 23m²
  • aantal slaapplaatsen: 3
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis)
  • waterkoker
  • koelkast
  • televisie (flatscreen, smart televisie, satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (gratis; individueel regelbaar: gehele dag)
  • (woon) kamer, 3 slaapplaatsen (1 x éénpersoonsbed; 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed), zithoek
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • wake-up call

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 129
  • totaal aantal verdiepingen: 4
  • totaal aantal gebouwen: 4
  • receptie (24 uur geopend)
  • geen lift aanwezig
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • eetgelegenheden: à-la-carterestaurant, buffet restaurant
  • drinkgelegenheden: bar, pool/snackbar
  • roomservice
  • televisiehoek
  • wi-fi in openbare ruimte, op de kamer
  • bedlinnen inclusief verschoning bedlinnen 1 keer per 3 dagen
  • handdoeken inclusief verschoning handdoeken 1 keer per 3 dagen
  • douchemogelijkheid bij vertrek/aankomst
  • bagagerie
  • minisupermarkt (in de directe omgeving)
  • souvenirwinkel (binnen de accommodatie)
  • diverse winkeltjes (in de directe omgeving)
  • schoonmaak kamer 1 keer per dag
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • kluisje op de kamer: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
Kinderen
  • babybedje
  • kinderstoel
Verplicht
  • climate resilience tax: circa 7,00 € per eenheid per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: à-la-carterestaurant, buffet restaurant
  • drinkgelegenheden: bar, pool/snackbar
Wellness
  • wellnesscenter/spa (toegang tegen betaling): sauna, turks stoombad, jacuzzi binnen,buiten, massages (tegen betaling), schoonheidsbehandelingen (tegen betaling)
  • jacuzzi
Zwemfaciliteiten
  • kinderzwembad(geheel apart)
  • buitenzwembad (aantal 2)(zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

Het halfpension wordt à la carte geserveerd en bestaat uit een 3-gangen menu:
Voorgerecht of salade
Hoofdgerecht
Dessert

Logies/ontbijt
Halfpension
8.2
Fantastisch
17 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,2
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
7,9
Accommodatie algemeen
9,2
Locatie / ligging
8,2
Hygiëne
8
Prijs / kwaliteit
7,7
Kamer / appartement
8,2
Service / gastvrijheid
7,8
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Santorini

Ontdek Santorini

Praktische informatie

In de omgeving
Door boulevard gescheiden van het strand
Aan het strand (kiezelstrand, ligstoelen, parasol)
In het centrum
Afstand tot luchthaven circa 4 kilometer
Afstand tot bushalte circa 50 meter
Afstand tot pinautomaat circa 10 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 20 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 50 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 10 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde apotheek circa 400 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde arts circa 400 meter
Handig om te weten

 

Vucht informatie
Je vliegt naar Santorini. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.
De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:Monolithos - ongeveer 10 minutenKamari en Pyrgos - ongeveer 15 minutenImmerovigli - ongveer 25 minutenPerissa en Perivolos - ongeveer 40 minutenOia - ongeveer45 minuten.De transfer is inclusief indien je het eilandhoppen Cycladen geboekt hebt.
De privétransfer
Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi. Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt u uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de  reisinformatie op deze site.
Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.