9,2
Fantastisch

  • Wakker worden met een sprong in de zee
  • De eigenaren staan voor je klaar
  • Geniet van de Griekse keuken

Vanaf het zwarte kiezelstrand waar Selections Hotel Oxygen Seaside aan ligt, spring je zo de helderblauwe zee in. Maar dat is niet het enige ideale aan dit hotel. Het ligt in het gezellige centrum van Kamari, er ligt een heerlijk zwembad voor de deur en bij de poolbar kun je een verkoelend drankje bestellen. Heb je zin in heerlijke Griekse gerechten zoals moussaka en verse vis? Ga dan een hapje eten in het restaurant van Black Sand. 

Het kleinschalige hotelletje ziet er sfeervol uit en de goede service in het restaurant van Black Sand zorgt dat dit een heerlijke ervaring wordt. Het hotel heeft dezelfde eigenaren als Hotel en Appartementen Black Sand, Mantha and Stefanos. Zij worden erg gewaardeerd door hun terugkomende gasten en staan altijd voor je klaar. Doordat ze het eiland erg goed kennen, kunnen ze je de beste tips geven voor een perfecte vakantie.

Kamertypes

2-persoonskamer algemeen
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 17m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon met buitenzitje
  • waterkoker
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer voor alleengebruik
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 17m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon met buitenzitje
  • waterkoker
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer zeezicht superieur
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 17m²
  • 1 x tweepersoonsbed
  • balkon met buitenzitje
  • waterkoker
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
3-persoonskamer
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 20m²
  • 3 x éénpersoonsbed
  • balkon met buitenzitje
  • waterkoker
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
familiekamer
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 31m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon of terras met buitenzitje
  • waterkoker
  • minibar (inhoud tegen betaling)
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 4 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed; 2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met douche, wastafel, toilet, föhn
juniorsuite
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 21m²
  • aantal slaapplaatsen: 3
  • veranda met buitenzitje
  • waterkoker
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), duitstalige zender(s), franstalige zender(s))
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • koffie-thee faciliteiten
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 3 slaapplaatsen (1 x éénpersoonsbed; 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn

Faciliteiten

Algemeen
  • totaal aantal kamers: 12
  • totaal aantal verdiepingen: 2
  • totaal aantal gebouwen: 2
  • klasse: comfort
  • authentieke accommodatie
  • receptie (geopend van 07:00 tot 23:00 uur)
  • geen lift aanwezig
  • ontbijtruimte
  • drinkgelegenheden: poolbar
  • roomservice
  • accommodatie niet geschikt voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 4 keer per week
  • douchemogelijkheid bij vertrek/aankomst
  • bagagerie
  • minisupermarkt (in de directe omgeving)
  • souvenirwinkel (in de directe omgeving)
  • diverse winkeltjes (in de directe omgeving)
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren toegestaan (alleen kleine dieren/honden, niet in algemene ruimtes en zwembad)
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • huisdieren, excl. voer: gratis (op te geven bij reservering)
Kinderen
  • babybedje
  • kinderstoel
Verplicht
  • climate resilience tax: circa 7,00 € per eenheid per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
Optioneel
  • kluisje bij de receptie: circa 2,00 € per stuk (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • drinkgelegenheden: poolbar
Wellness
  • jacuzzi buiten (gratis)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice (gratis)
  • buitenzwembad (aantal 1, geopend van 08:00 tot 20:00 uur, oppervlakte: 65 m²)(ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

Bij halfpension kan worden gekozen uit lunch of diner. Dit wordt geserveerd in Black Sand hotel.
Logies/ontbijt
9.2
Fantastisch
134 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

9,2
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
9,2
Accommodatie algemeen
9,6
Locatie / ligging
9,3
Hygiëne
8,5
Kindvriendelijkheid
9,1
Prijs / kwaliteit
8,9
Kamer / appartement
9,7
Service / gastvrijheid
8,8
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Santorini

Ontdek Santorini

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand (rotsstrand, buitenzitje (tegen betaling): parasol, ligstoelen)
Afstand tot centrum: circa 100 meter
Afstand tot luchthaven circa 5 kilometer
Afstand tot bushalte circa 150 meter
Afstand tot pinautomaat circa 150 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 10 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 20 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde apotheek circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde arts circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde ziekenhuis circa 7 kilometer
Vucht informatie
Je vliegt naar Santorini. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.
De transfer
In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:Monolithos - ongeveer 10 minutenKamari en Pyrgos - ongeveer 15 minutenImmerovigli - ongveer 25 minutenPerissa en Perivolos - ongeveer 40 minutenOia - ongeveer45 minuten.De transfer is inclusief indien je het eilandhoppen Cycladen geboekt hebt.
De privétransfer
Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kunt jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding en zij zullen je verwijzen naar jouw taxi. Voor de transfer terug naar de luchthaven zal onze reisleiding je tijdig informeren over de ophaaltijd bij jouw accommodatie.
Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt u uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.Voor meer informatie over de vliegreis, zoals bagage en internet check-in per luchtvaartmaatschappij, verwijzen wij je naar de  reisinformatie op deze site.
Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.