7,3
Fantastisch

  • Binnen no-time genieten van zon, zee en strand
  • Duik zo het verkoelende zwembad in
  • Onbezorgd genieten met all-inclusive

In Hotel Klelia Beach by Zante Plaza ga je je zeker niet vervelen! Keuze genoeg voor een heerlijke dag in de zon. Ga je naar het strand om op het warme zand neer te ploffen? Of toch liever met een verkoelend drankje in je hand aan de rand van het zwembad? Het kan allemaal!

Voor leuke tips om de omgeving te gaan ontdekken weet het personeel je genoeg te vertellen. Door de uitstekende service, vriendelijkheid en gastvrijheid voel je je altijd welkom en helpen zij je graag. Het centrum ligt dichtbij en je wandelt er zo naar toe. De ruime en comfortabele kamers zijn ontworpen met oog voor detail en bieden een fijne nachtrust.

Alle hapjes en drankjes zijn inclusief. Geniet van een scala aan lekkere gerechtjes, bereid met verse lokale ingrediënten, in het restaurant. Voor verfrissende drankjes en lichte snacks kun je terecht in de gezellige bar bij het zwembad, waar je kunt ontspannen en genieten van het levendige eilandleven.

Kamertypes

2-persoonskamer superieur tuinzijde
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • kamers, gerenoveerd gerenoveerd in 2021
  • oppervlakte circa 22m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • waterkoker
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, duitstalige zender(s), gratis)
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
familiekamer 1 ruimte tuinzijde
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • kamers, gerenoveerd gerenoveerd in 2021
  • oppervlakte circa 27m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje
  • koffie- en theefaciliteiten
  • waterkoker
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, duitstalige zender(s))
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 4 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed; 2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad of douche, wastafel, toilet, föhn, make-upspiegel
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 76
  • totaal aantal verdiepingen: 3
  • totaal aantal gebouwen: 3
  • klasse: comfort
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 2) hoofdgebouw
  • lobby
  • eetgelegenheden: restaurant (aantal 1) (heren dienen een lange broek en dichte schoenen te dragen tijdens het diner )
  • drinkgelegenheden: lobbybar, pool/snackbar
  • televisiehoek
  • bibliotheek
  • accommodatie niet geschikt voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • climate resilience tax
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 3 keer per week
  • douchemogelijkheid bij vertrek/aankomst (gratis)
  • bagagerie
  • minisupermarkt (in de directe omgeving)
  • souvenirwinkel (in de directe omgeving)
  • wasgelegenheid: wasservice: tegen betaling, strijkservice: tegen betaling
  • geldwisselkantoor (binnen de accommodatie)
  • diverse winkeltjes (in de directe omgeving)
  • schoonmaak kamer 6 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • kinderstoel in het restaurant: gratis (op te geven bij reservering)
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
  • wi-fi op de kamer: gratis
Verplicht
  • climate resilience tax: circa 7,00 € per eenheid per nacht contant of per creditcard te betalen (ter plekke te betalen, verplicht)
Optioneel
  • kluisje op de kamer: circa 3,00 € per stuk per nacht (ter plekke te betalen)
  • handdoekenservice: circa 3,00 € per stuk (ter plekke te betalen)
  • borg handdoekenservice: circa 5,00 € per stuk (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant (aantal 1) (heren dienen een lange broek en dichte schoenen te dragen tijdens het diner )
  • drinkgelegenheden: lobbybar, pool/snackbar
Sportfaciliteiten
  • fietsverhuur (huur)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice
  • kinderzwembad(deels apart, zoet water)
  • buitenzwembad (aantal 1, geopend van 09:00 tot 19:00 uur, oppervlakte: 250 m²)(zoet water, buitenzitje (gratis): parasol, ligstoelen)

Verzorging

All-inclusive

*Ontbijt 08.00 - 10.00 uur
*Snacks 11.00 - 12.45 uur
*Lunch 12.30 - 14.30 uur
*Snacks 15.00 - 17.00 uur
*Diner 19.00 - 21.00 uur
*Selectie van lokale (alcoholische) drankjes 11.00 - 23.00 uur

Als je Klelia Beach Hotel boekt voor je All Inclusive vakantie in Zakynthos kun je bij onze zusterondernemingen terecht voor Lunch, Diner, Snacks en Drankjes. Dit is een gratis optie zonder extra kosten. Het is helemaal gratis!
Alle gasten hebben de mogelijkheid om hun All Inclusive pakket gratis te gebruiken bij:

*Zante Plaza Hotel & Appartementen
*Alykanas Beach Grand Hotel van Zante Plaza
*Keri Village & Spa by Zante Plaza (Adults only hotel)
*Exotica Hotel & Spa van Zante Plaza

7.3
Fantastisch
82 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7,3
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
7,2
Accommodatie algemeen
7,9
Locatie / ligging
7,4
Hygiëne
7,2
Kindvriendelijkheid
7
Prijs / kwaliteit
7,1
Kamer / appartement
7,9
Service / gastvrijheid
6,9
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Zakynthos

Ontdek Zakynthos

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 90 meter (zandstrand, strandzitje)
Aan de rand van het centrum
Afstand tot centrum: circa 500 meter
Afstand tot luchthaven circa 4 kilometer
Afstand tot bushalte circa 300 meter: naar Laganas & Zakynthos town
Afstand tot pinautomaat circa 30 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 100 meter
Handig om te weten

Als je Klelia Beach Hotel boekt voor je All Inclusive vakantie in Zakynthos kun je bij onze zusterondernemingen terecht voor Lunch, Diner, Snacks en Drankjes. Dit is een gratis optie zonder extra kosten. Het is helemaal gratis!
Alle gasten hebben de mogelijkheid om hun All Inclusive pakket gratis te gebruiken bij:

*Zante Plaza Hotel & Appartementen
*Alykanas Beach Grand Hotel van Zante Plaza
*Keri Village & Spa by Zante Plaza (Alleen voor volwassenen hotel)
*Exotica Hotel & Spa van Zante Plaza

Vucht informatie
De vliegreis

Je vliegt naar Zakynthos. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Kalamaki, Argassi en Laganas – ongeveer 20 minuten

Agios Sostis - ongeveer 25 minuten

Tsilivi - ongeveer 30 minuten

Zakynthos-Stad – ongeveer 45 minuten

Limni, Gerekas en Kipseli– ongeveer 50 minuten

Vassilikos – ongeveer 60 minuten

Alykes - ongeveer 80 minuten

Alykanas - ongeveer 80 minuten

Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.