7,4
Goed

  • Waterpret voor de hele familie
  • Lekker eten en drinken
  • Doe mee met sport en spel

Caretta Paradise Hotel & Waterpark is een fantastisch vakantieadres met alles erop en eraan. Wat dacht je van een zwembad voor een frisse duik en een bar waar gezorgd wordt voor je favoriete drankje? En van een spetterend waterpark waar alle kinderen blij van worden? Alsof dit niet genoeg is, wordt er ook nog eens gezorgd voor animatie, staat er iedere dag allerlei lekkers voor je klaar in het restaurant en zit er ook nog een funpark (tegen betaling) pal naast het hotel. Dit wordt een heerlijke vakantie!

Kamertypes

familiekamer algemeen
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 30m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • balkon of terras met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • waterkoker
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • strijkijzer (op aanvraag)
  • strijkplank (op aanvraag)
  • slaapkamer(s): 2 slaapkamers
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • 2e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
familiekamer privézwembad 2 ruimtes
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 30m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • terras met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • waterkoker
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • strijkijzer (op aanvraag)
  • strijkplank (op aanvraag)
  • privézwembad (oppervlakte: circa 16 m2) (zoet water) (ligstoelen (gratis) )
  • slaapkamer(s): 2 slaapkamers
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • 2e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)
familiekamer swim-up (Shared pool Swim Up)
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 30m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • niet-rokenkamers
  • terras met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • waterkoker
  • koelkast (gratis)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • strijkijzer (op aanvraag)
  • strijkplank (op aanvraag)
  • swim-up zwembad
  • gedeeld zwembad (gedeeld met 4 kamers) (zoet water)
  • slaapkamer(s): 2 slaapkamers
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • 2e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met douche, wastafel, toilet, föhn
  • wake-up call
  • late check-out (op aanvraag, tegen betaling)

Extra informatie kamertypes

De familiekamers met gedeeld zwembad liggen altijd op begane grond. Die zonder gedeeld zwembad altijd erboven.

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 438
  • totaal aantal verdiepingen: 3
  • totaal aantal gebouwen: 24
  • klasse: comfort
  • receptie (24 uur geopend)
  • geen lift aanwezig
  • lobby
  • eetgelegenheden: restaurant, buffet restaurant, grieks restaurant (reserveren noodzakelijk)
  • drinkgelegenheden: bar aantal 4, pool/snackbar aantal 2
  • kamers voor mindervaliden aanwezig (op aanvraag)
  • climate resilience tax
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 3 keer per week
  • bagagerie
  • minisupermarkt (binnen de accommodatie)
  • schoonmaak kamer 6 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • kinderstoel in het restaurant: gratis (op te geven bij reservering)
  • wi-fi bij de receptie: gratis
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
Kinderen
  • kinderstoel
  • babypakket bestaande uit: (babybadje, kinderstoel, flessenwarmer, babyfoon)
  • speeltuin
  • kids club, van 3 t/m 12 jaar (gratis)
  • springkussen
Verplicht
  • climate resilience tax: circa 7,00 € per eenheid per nacht contant of per creditcard te betalen (ter plekke te betalen, verplicht)
Optioneel
  • kluisje op de kamer: circa 15,00 € per stuk per week (ter plekke te betalen)
  • handdoekenservice: (ter plekke te betalen)
  • borg handdoekenservice: circa 10,00 € (ter plekke te betalen)
  • babypakket: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar circa 10,00 € per set per dag (op te geven bij reservering, ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant, buffet restaurant, grieks restaurant (reserveren noodzakelijk)
  • drinkgelegenheden: bar aantal 4, pool/snackbar aantal 2
Sportfaciliteiten
  • gameroom (tegen betaling)
  • biljart (tegen betaling)
  • tafeltennis (gratis)
  • fietsverhuur (huur)
  • animatie, van mei t/m oktober, 6 maal per week, voor kinderen en volwassenen overdag en 's avonds gratis
Wellness
  • fitnessruimte (gratis)
  • massage (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • kinderzwembad(geheel apart, zoet water)
  • buitenzwembad (aantal 1, geopend van 09:00 tot 19:00 uur)(zoet water, buitenzitje (gratis): parasol, ligstoelen)
  • aquapark geopend van 10:30 tot 17:00 uur (van mei t/m oktober) (gratis, waterglijbanen (aantal 5 voor personen vanaf 120 cm. lengte, aantal 5))

Verzorging

All-inclusive
Caretta Paradise Hotel & Waterpark biedt een basic all inclusive programma aan, bestaande uit:
* Maaltijden in buffetvorm
* Ontbijt 7:30-10:00 uur
* Snacks 10.00 - 18.00 uur
* Lunch 12:30-14:30 uur
* Diner 18:30-21:00 uur
* Voor kinderen ijs 11:00-17:00 uur
* Lokale (non-) alcoholische drankjes 11:00-23:00 uur
* Restaurant à la carte, vooraf reserveren 19.00-21.00 uur
7.4
Goed
30 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7,4
Goed 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Familie
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
7,3
Accommodatie algemeen
7
Locatie / ligging
7,5
Hygiëne
8,2
Kindvriendelijkheid
7,2
Prijs / kwaliteit
7,7
Kamer / appartement
7,5
Service / gastvrijheid
7,3
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Zakynthos

Ontdek Zakynthos

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 400 meter (kiezelstrand, buitenzitje (tegen betaling): parasol, ligstoelen)
Afstand tot centrum: main street tsilivi circa 2 kilometer
Afstand tot luchthaven circa 12 kilometer
Afstand tot bushalte circa 10 meter: naar Tsilivi
Afstand tot pinautomaat (binnen de accommodatie)
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 2 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 200 meter
Vucht informatie
De vliegreis

Je vliegt naar Zakynthos. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Kalamaki, Argassi en Laganas – ongeveer 20 minuten

Agios Sostis - ongeveer 25 minuten

Tsilivi - ongeveer 30 minuten

Zakynthos-Stad – ongeveer 45 minuten

Limni, Gerekas en Kipseli– ongeveer 50 minuten

Vassilikos – ongeveer 60 minuten

Alykes - ongeveer 80 minuten

Alykanas - ongeveer 80 minuten

Informatie over Griekenland

Hoofdstad:
De hoofdstad van Griekenland is Athene.

Taal:
De officiële taal is Grieks. Maar met Engels (en in mindere mate met Duits) kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Griekenland is het één uur later dan in Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. Op alle Griekse eilanden kun je pinnen. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldige identiteitskaart.
Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.


Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen vind je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Griekenland voor de politie is 100. Wanneer je een ambulance nodig hebt, dan dien je 166 te bellen. Let op, deze alarmnummers mag je alleen gebruiken bij noodgevallen.


Eten & drinken:
Houd je van lekker eten? In Griekenland ben je aan het juiste adres. De Griekse keuken is divers. In de Griekse restaurants vind je zowel vlees- als visgerechten, maar ook smaakvolle vegetarische gerechten. Denk maar aan Gyros, Mousaka, Calamaris en Tzatziki. Trek in wat anders? Ook dit is mogelijk. In de toeristische plaatsen tref je een grote hoeveelheid aan van restaurants met de internationale keuken.


Het water in Griekenland is anders dan je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Wij adviseren je om flessen water te kopen in de supermarkt of in jouw hotel/appartement. Let op dat deze flessen goed zijn afgesloten en niet zijn gevuld met kraanwater.


Fooien:
Het is in Griekenland de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
Houd er rekening mee dat de winkels tussen 13.00-16.00 uur zijn gesloten i.v.m. de siësta. De winkels zijn 's avonds open tot ca. 20.00 uur. In de toeristische centra zijn ze zelfs tot ca. 22.00 uur geopend.

Voor- en naseizoen
Het is mogelijk dat het in het voor- en naseizoen (april, mei, juni en september, oktober) rustiger is in veel plaatsen in Griekenland. Vaak zijn niet alle winkels, bars en restaurants geopend. Omdat het dan niet altijd druk is met toeristen komt het vaak voor dat activiteiten niet worden aangeboden.

Feestdagen:
In Griekenland vinden de volgende feestdagen plaats tijdens de maanden april t/m oktober:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 15 augustus Maria Hemelvaart
  • 28 oktober Dag van Nee

De Grieken vieren Pasen op een ander moment dan wij in Nederland. In Griekenland houdt men de Orthodoxe kalender aan.


Scooterhuur:
Voor het besturen van een scooter (en brommer) in Griekenland moet je een motorrijbewijs A hebben. Griekse verhuurmaatschappijen accepteren vaak een bromfietscertificaat of autorijbewijs B. Wanneer je toch besluit een scooter of brommer te huren zonder motorrijbewijs dan doe je dit op eigen risico.

Lees meer Griekenland
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.