7,0
Goed

  • Ideaal voor families
  • Gratis fietsverhuur
  • Shuttlebus naar centrum en strand

Loano 2 Village is een verzorgd, groots opgezet vakantiepark in het charmante plaatsje Loano. Het park heeft een rustige ligging en bevindt zich op zo'n 1500 meter van het strand en centrum. Je kunt hier heerlijk tot rust komen. Heb je zin in een uitstapje, dan stap je gewoon in de gratis shuttlebus.

Bij Loano 2 Village overnacht je in comfortabele appartementen of hotelkamers met een modern interieur, airco en gratis wifi. Eten kan in de pizzeria, het buffetrestaurant of ‘Local Ligurian’, dat lokale specialiteiten op het menu heeft staan. 

Naast ontspannen valt er op het vakantiepark ook van alles te beleven. Voor de kleine gasten is er een speeltuin, speelweide en een miniclub. De sportieve vakantiegangers kunnen zich goed vermaken met activiteiten als tafelvoetbal of tennis. En in de avonden zorgt het enthousiaste animatieteam voor leuke activiteiten voor de hele familie.

Wil je meer van de omgeving zien, dan is een bezoek aan het centrum van Loano zeker een aanrader. De smalle straatjes in het historische centrum zijn erg fotogeniek en de terrasjes erg gezellig.

Er is geen informatie over kamertypes beschikbaar

Verzorging

Logies
7
Goed
18 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7
Goed 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Familie
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
7,3
Accommodatie algemeen
5,9
Locatie / ligging
7,3
Hygiëne
7,7
Kindvriendelijkheid
6,4
Prijs / kwaliteit
6,1
Kamer / appartement
8,1
Service / gastvrijheid
7,5
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Bloemenriviera

Ontdek Bloemenriviera

Praktische informatie

Handig om te weten
- Fietsverhuur is inbegrepen, echter wel op basis van beschikbaarheid
- Als je de auto in de parkeergarage wilt parkeren, betaal je een borg van € 30,- voor de electronische sleutel
- De schoonmaak van de keuken is niet inbegrepen in de eindschoonmaak, deze dien je dus zelf schoon achter te laten
- Extra handdoeken voor het zwembad bedragen 4 euro per stuk en zijn op aanvraag
- Op het resort kun je betalen met de '
Loano 2 Card'. Deze is te verkrijgen bij de receptie
- Tijdens je verblijf word je verzocht de
 Loano 2 Village-armband te dragen, dit is voor identificatie
Informatie over Italië

Hoofdstad:
De hoofdstad van Italië is Rome.

Taal:
De officiële taal is Italiaans. In enkele delen van Italië spreekt men Duits (Zuid-Tirol) of Frans (Piemonte). In de grote steden en in de toeristische centra kun je terecht in het Engels en in het Duits.

Tijd:
Er is geen tijdsverschil met Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid in Italië is de euro. In Italië vind je vele pinautomaten waarbij je veelal 24 uur per dag kunt pinnen. In de restaurants of winkels is pinnen echter niet altijd mogelijk. Advies is om hier met contant geld te betalen. Ook kun je betalen met een creditcard. Dit is alleen vaak niet mogelijk in de ristorante (kleine restaurants) en in kleinere winkels.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kun je een tussenstekker kopen in de supermarkt.

Reisdocumenten:
Je dient in het bezit te zijn van een geldig paspoort of een geldig identiteitsbewijs. Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Reisleiding:
Sicilië: in de regio Sicilië is geen Sunweb reisleiding aanwezig. Je wordt hier opgevangen door een Engelsspreekende plaatselijke vertegenwoordiger.
Calabrië: in de regio Calabrië is geen Sunweb reisleiding aanwezig. Je wordt hier opgevangen door onze lokale Engelsssprekende vertegenwoordiger.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Telefoneren:
Je kunt met je mobiele telefoon telefoneren in Italië. Wij adviseren je om dit zoveel mogelijk te beperken, vanwege de hoge kosten die worden verrekend. Informeer voorafgaand de vakantie hierover bij uw provider. Wil je gebruikmaken van het internet via je telefoon, dan raden wij aan om dit via een Wireless netwerk te doen. Zet ook altijd in het buitenland dataroaming uit.

Alarmnummer:
Het alarmnummer in Italië voor de politie is 112.

Eten & drinken:
Italië staat bekend om de pasta's en pizza's, maar ook om de smaavolle wijnen zoals de Chianti en de o zo populaire Prosecco. Als je in Italië bent, ben je verzekerd van lekker eten en drinken. Kortom, genieten!

Het water in Italië is niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij je hotel/appartement flessen water kopen. Let op dat deze flessen gebotteld zijn en niet gevuld zijn met kraanwater.

Fooien:
Het is in Italië de gewoonte om in bars, restaurants en hotels een fooi van ongeveer 10% te geven.

Openingstijden:
Op maandag zijn in Italië veel winkels gesloten. Op de overige dagen zijn de winkels geopend tot ca. 19.30 uur. Tussen de middag, van 12.30-15.30 uur, zijn de winkels i.v.m. de siësta gesloten.

Zwembad regels
Over het algemeen geldt in Italië dat je in zwembaden verplicht een badmuts op moet. Mannen moeten een strakke zwembroek dragen. Zwemshorts zijn veelal verboden.

Lees meer Italië
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.