9,1
Fantastisch

  • Aan het strand
  • Moderne kamers
  • Dicht bij het centrum

Als je verblijft in Hotel Mlini, ben je in een mum van tijd op het strand en kun je genieten van de heerlijke zee. Ook ligt het dichtbij het middeleeuwse plaatsje Dubrovnik, waar een hoop te zien is. Dit nieuwe hotel heeft nette, moderne kamers met een prachtig uitzicht over de zee.

Kamertypes

2-persoonskamer algemeen beperkt zeezicht
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • 1 x éénpersoons opklapbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer premium zeezicht (DELUXE)
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 26m²
  • 1 x éénpersoons opklapbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning
  • koffie-thee faciliteiten
  • waterkoker
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer superieur beperkt zeezicht
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • 1 x éénpersoons opklapbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • niet-rokenkamers
  • balkon met buitenzitje
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie)
  • airconditioning
  • badkamer met: bad of douche, wastafel, toilet, föhn

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 85
  • totaal aantal verdiepingen: 5
  • totaal aantal gebouwen: 1
  • klasse: comfort
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 2)
  • lobby
  • ontbijtruimte
  • eetgelegenheden: restaurant (aantal 1)
  • drinkgelegenheden: bar aantal 1
  • kamers voor mindervaliden aanwezig (op aanvraag)
  • voorzieningen voor mindervaliden (rolstoeltoegankelijk, aangepaste badkamer)
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • toeristenbelasting
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 7 keer per week
  • bagagerie
  • bakkerij (in de directe omgeving)
  • souvenirwinkel (in de directe omgeving)
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren toegestaan (alleen kleine dieren/honden)
  • toeristenbelasting: bij de reissom inbegrepen
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • plaats op parkeerterrein: gratis
  • babybedje: op aanvraag gratis (op te geven bij reservering)
  • wi-fi op de kamer: gratis
Optioneel
  • huisdieren, excl. voer: circa 31,05 € per eenheid per nacht (op te geven bij reservering, ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant (aantal 1)
  • drinkgelegenheden: bar aantal 1
Zwemfaciliteiten
  • buitenzwembad(zoet water)

Verzorging

Logies/ontbijt
Halfpension
9.1
Fantastisch
14 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

9,1
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
9
Accommodatie algemeen
9,1
Locatie / ligging
9,4
Hygiëne
8,5
Kindvriendelijkheid
8,8
Prijs / kwaliteit
9,4
Kamer / appartement
9,2
Service / gastvrijheid
8,7
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Dubrovnik Neretva

Ontdek Dubrovnik-Neretva

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 50 meter (kiezelstrand, ligstoelen (tegen betaling) , parasol (tegen betaling) )
In het centrum
Afstand tot luchthaven Dubrovnik Airport(DBV) circa 12 kilometer
Afstand tot bushalte circa 500 meter: naar Dubrovnik/Cavtat
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 2 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 2 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 200 meter
Vucht informatie
De vliegreis

Je vliegt naar Kroatië (Dubrovnik). De vlucht duurt ongeveer 2 uur. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de host(ess) of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

De transfer

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden vanuit de luchthaven van Dubrovnik zijn als volgt:

Cavtat - ongeveer 15 minuten

Dubrovnik - ongeveer 45 minuten

Mlini - ongeveer 30 minuten

Orebic - ongeveer 3 uur

De Ferry

Verblijf je op een van de eilanden, dan is de overtocht met de ferry voor je geregeld. Vanaf de luchthaven ga je met een transfer naar de haven en na de overtocht brengt een nieuwe transfer je naar jouw vakantieadres. Van Orebic naar Korcula is het ongeveer 10 minuten varen.

Informatie over Kroatië

Hoofdstad:
De hoofdstad van Kroatië is Zagreb.

Taal:
De officiële taal is Kroatisch. Daarnaast wordt er veel Duits gesproken. In de toeristische gebieden kun je ook met het Engels uit de voeten.

Tijd:
Er is geen tijdsverschil met Nederland.

Valuta:
De officiële munteenheid is de euro. In de toeristische (bad)plaatsen vind je veelal meerdere pinautomaten. Wil je betalen met een credit card? Ook deze worden op veel plaatsen geaccepteerd.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Nederlandse staatsburgers kunnen met een geldig Nederlands paspoort of identiteitskaart naar Kroatië reizen. Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist. Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Reisleiding
In Kroatië is er geen reisleiding aanwezig. Je wordt opgevangen door een Engels sprekende lokale vertegenwoordiger.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Alarmnummer:
Het nationale alarmnummer voor politie, ambulance en de brandweer is 112.

Eten & drinken:
In de gerechten van de Kroatische keuken proef je Ottomaanse, Italiaanse en Sloveense invloeden. Het geserveerde eten is goed en aantrekkelijk geprijsd. Proef tijdens je vakantie eens een heerlijke stoofschotel van vis of vlees. Of wat dacht je van salami met paprika. Ook de zoetekauw komt niks te kort. Heerlijk bij de koffie of als toetje. Wat drankjes betreft is bier, Pivo, een populaire drank in Kroatië. Verder staat de Kroatisch wijn ook goed bekend.Het water is in Kroatië niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij je hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Kroatië de gewoonte om in bars en restaurants ongeveer 10% fooi te geven.

Openingstijden:
De winkels in Kroatië zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 07.00-20.00 uur. Op zaterdag en zondag zijn de winkels tot 14.00 uur geopend. In de toeristische gebieden kan bovenstaaande informatie afwijken.

Feestdagen:
In Kroatië vinden in de periode van april t/m oktober de volgende feestdagen plaats:

  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 7 juni Sacramentsdag
  • 22 juni Dag van de Antifacistische strijd
  • 25 juni Nationale Feestdag
  • 5 augustus Nationale Dankdag
  • 8 oktober Onafhankelijkheidsdag
Lees meer Kroatië
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.