8,4
Fantastisch

  • Uitgebreid animatieprogramma
  • Mooie spa voor ontspanning
  • Restaurant met showcooking

Golden Port Salou & Spa biedt vele faciliteiten voor een heerlijke vakantie, zoals een fantastisch zwembad met zonneterras. De moderne kamers van dit mooie hotel zijn netjes ingericht. Het restaurant biedt een uitgebreid buffet waarvan sommige gerechten door de kok klaargemaakt worden waar je bij staat. Als je tussendoor trek hebt, dan kun je op het terras van de bar genieten van een lekker broodje, heerlijke pizza, een salade of ijs.

Om te ontspannen is er een spa met binnenzwembad, hydromassage, sauna en stoombad. Ook is er de mogelijkheid om een schoonheidsbehandeling te reserveren of te genieten van een fijne massage. Als je van activiteit houdt, dan zit je in Golden Port Salou & Spa goed, want de hele dag wordt er van alles georganiseerd. Het maakt niet uit hoe oud je bent, voor iedereen is er wel iets leuks te doen.

Kamertypes

2-persoonskamer algemeen
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • balkon of terras
  • koelkast
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • waterkoker
  • badkamer met: bad en douche, toilet, föhn
2-persoonskamer voor alleengebruik
geschikt voor 1 persoon
  • balkon of terras
  • koelkast
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • badkamer met: bad en douche, toilet, föhn
2-persoonskamer zwembadzijde
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • balkon of terras
  • koelkast
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar)
  • waterkoker
  • badkamer met: bad en douche, toilet, föhn
familiekamer algemeen
geschikt voor 3 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 29m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • koelkast
  • magnetron
  • televisie (flatscreen)
  • airconditioning
  • slaapkamer(s): 2 slaapkamers
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • 2e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met douche, wastafel, toilet

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • totaal aantal kamers: 405
  • totaal aantal gebouwen: 2
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 3)
  • lobby
  • ontbijtruimte
  • eetgelegenheden: restaurant (aantal 1)
  • drinkgelegenheden: bar aantal 2, poolbar
  • televisiehoek
  • parkeergarage (beperkt beschikbaar)
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 1 keer per dag
  • douchemogelijkheid bij vertrek/aankomst
  • bagagerie
  • schoonmaak kamer 1 keer per dag
  • huisdieren niet toegestaan
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • airconditioning: gratis van 01-06-2025 tot 30-09-2025
Kinderen
  • babybedje
  • kinderstoel
  • speeltuin
  • mini club, van 4 t/m 12 jaar
Verplicht
  • toeristenbelasting: voor deelnemers met leeftijd vanaf 16 jaar circa 1,32 € per persoon per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
Optioneel
  • plaats in parkeergarage: circa 20,00 € per eenheid per nacht (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant (aantal 1)
  • drinkgelegenheden: bar aantal 2, poolbar
Sportfaciliteiten
  • gameroom
  • biljart
  • animatie, voor kinderen (gedurende plaatselijke schoolvakanties) overdag, 's avonds, voor volwassenen
Wellness
  • wellnesscenter/spa (toegang vanaf 18 jaar) (circa 10,00 € éénmalig): solarium, sauna, turks stoombad, jacuzzi
Zwemfaciliteiten
  • binnenzwembad(zoet water, verwarmd)
  • kinderzwembad(geheel apart)
  • buitenzwembad(ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

Halfpension
All-inclusive
* Maaltijden in buffetvorm
* Locale (non-) alcoholische drankjes 09.00-23.30 uur
* Laat ontbijt (geroosterd brood, croissant, jam) 10.00-12.00 uur
* Snacks (hotdogs, pizza, patat, broodjes, tosti) 10.00-18.00 uur
8.4
Fantastisch
33 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,4
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Familie
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
8,7
Accommodatie algemeen
7,9
Locatie / ligging
8,7
Hygiëne
8,6
Kindvriendelijkheid
8
Prijs / kwaliteit
8,6
Kamer / appartement
9
Service / gastvrijheid
8,2
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Costa Dorada

Ontdek Costa Dorada

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 1000 meter (zandstrand)
Afstand tot centrum: circa 1000 meter
Afstand tot bushalte circa 300 meter
Afstand tot pinautomaat circa 300 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 300 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 300 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 300 meter
Vucht informatie

De vluchten duren ongeveer 2 uur. Op de vluchten zijn de maaltijden en/of drankjes niet inbegrepen. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

LET OP!

De reisleiding vertelt je welke bus naar jouw accommodatie gaat. Tijdens de vakantie is de reisleiding alleen telefonisch bereikbaar (dit is de reisleiding van de Costa Brava).

DE TRANSFER

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken.

De transfertijden vanuit de luchthaven van Barcelona zijn als volgt:

Calella - ongeveer 60 minuten

Pineda de Mar - ongeveer 75 minuten

Santa Sussana - ongeveer 110 minuten

Malgrat de Mar - ongeveer 120 minuten

Blanes - ongeveer 135 minuten

Lloret de Mar - ongeveer 150 minuten

Tossa de Mar - ongeveer 180 minuten

TRANSFER - LET OP!

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken, behalve als je naar Barcelona gaat.

Sunweb maakt gebruik van een shuttle service. Bij aankomst meld je je direct bij de transfermaatschappij en zal er geen reisleiding op de luchthaven aanwezig zijn. Wij streven ernaar dat iedereen binnen maximaal 90 minuten na het eerste contact met de transfermaatschappij in een transferbus onderweg naar de accommodaties zit.

Op de transfervoucher vind je een uitgebreide uitleg waar je je moet melden op de luchthaven. Lees deze instructie goed door.

Het kan voorkomen dat de bus meerdere plaatsen langs dient te gaan en daardoor kunnen de transfertijden oplopen. Ook door vertraging in het verkeer of bij de shuttleservice kunnen de transfertijden flink oplopen.

Het kan voorkomen dat je niet voor de ingang van je accommodatie afgezet wordt.  De op- en uitstapplek kan afwijken. Kijk in de Sunweb App voor de ophaaltijd en plek voor je transfer terug naar de luchthaven.

DE PRIVÉTRANSFER

Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven meld je je met je voucher bij transfermaatschappij en zij zullen je verwijzen naar jouw vervoermiddel (dit kan een minibus, grote bus of taxi zijn). Kijk in de Sunweb App voor de ophaaltijd voor je transfer terug naar de luchthaven.

Informatie over Spanje

Hoofdstad
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kan je er ook vaak terecht.

Tijd
Spanje heeft geen tijdsverschil met België. Behalve op de Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in België. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Met de bankkaart betalen in Spanje is geen probleem. Vrijwel overal zijn automaten aanwezig waar je met de kaart kan betalen. Ook betalen met creditcard is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage
Het voltage is net als in België 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kan je een tussenstekker gebruiken.

Reisdocumenten
- Belgische identiteitskaart of Belgisch internationaal reispaspoort.
- Voor kinderen jonger dan 12 jaar is de Kids-ID verplicht.
- De reisdocumenten dienen geldig te zijn voor de gehele duur van het verblijf in Spanje.
- Indien je geen Belgische nationaliteit hebt, raden we je aan om contact op te nemen met je ambassade of consulaat.
- Het over de juiste en geldige reisdocumenten beschikken, is te allen tijde jouw eigen verantwoordelijkheid.
- In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.


Vaccinatie
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site https://www.belgium.be/language_selection of de site van het Tropisch Instituut:
https://www.itg.be

Telefoneren
Je kan met je gsm telefoneren in Spanje. Wij adviseren je om dit zoveel mogelijk te beperken vanwege de hoge kosten die hiervoor worden verrekend. Informeer hierover bij je provider voor je op vakantie vertrekt. Wil je gebruikmaken van het internet via je gsm, dan raden wij je aan om dit via een draadloos netwerk te doen. Zet ook altijd je dataroaming uit in het buitenland.

Alarmnummer
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken
Spanje staat bekend om de tapas (aperitiefhapjes) en paëlla (rijst met kip en/of vis). Daarnaast staat Spanje bekend om de sangria, een fruitige wijn die geserveerd wordt in een karaf met verse vruchten.

Het water in Spanje is niet zoals je in België gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Je kan het best flessenwater kopen in de supermarkt of bij je hotel/appartement.

Fooien
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00u tot 14.00u en van 16.30u tot 20.00u. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaak langer geopend.

Feestdagen
In Spanje viert men volgende feestdagen:
- 1 mei: Dag van de Arbeid
- 15 augustus: Maria Hemelvaart
- 12 oktober: Spaanse Nationale Feestdag
- 1 november: Allerheiligen

Belangrijk
Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.