7,9
Fantastisch

  • Dagelijks een professioneel gezondheids- en fitnessprogramma
  • Direct aan het mooie Esquinzo strand
  • Geweldig voor jong en oud

Hotel Fuerteventura Princess is met haar ligging aan het uitgestrekte Esquinzo strand een perfect uitvalsbasis voor een zon,- zee,- en strandvakantie. De rustige omgeving is prachtig en wordt door velen ook wel gezien als het mooiste stukje van Fuerteventura. Het ruim opgezette vakantiepark heeft een weelderige tuin en er zijn diverse zwembaden voor een heerlijk dagje waterpret.

De lichte en ruime kamers liggen verspreid over het park. Er zijn ook 2 restaurants waar je iedere dag weer kunt aanschuiven en genieten van een smakelijk buffet. Heb je zin om gezellig een drankje te drinken? Dan zijn er diverse bars waar je perfect kunt proosten op je vakantie.

Hoewel hotel Fuerteventura Princess geliefd is bij koppels, is het ook een heerlijke plek voor een vakantie met het gezin. Er zijn faciliteiten voor jong en oud en je kunt kiezen voor actie of juist voor ultiem relaxen. Een potje tennissen of ontspannen in de sauna, het is allemaal mogelijk. En de kinderen, die kunnen zich uitleven in het aparte kinderzwembad of bij de miniclub.

Kamertypes

1-persoonskamer algemeen
geschikt voor 1 persoon
  • 1 x éénpersoonsbed
  • balkon of terras
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer algemeen
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen zonder kinderen of 2 volwassenen met 2 kinderen (t/m 12 jaar)
  • 1 x éénpersoons uittrekbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon of terras
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer zeezicht
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen zonder kinderen of 2 volwassenen met 2 kinderen (t/m 12 jaar)
  • 1 x éénpersoons uittrekbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon met buitenzitje (gratis)
  • koelkast
  • televisie (satelliettelevisie)
  • radio
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
2-persoonskamer zij zeezicht
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen zonder kinderen of 2 volwassenen met 2 kinderen (t/m 12 jaar)
  • 1 x éénpersoons uittrekbed
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon met buitenzitje (gratis)
  • koelkast
  • televisie (satelliettelevisie)
  • radio
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: bad, wastafel, toilet, föhn
familiekamer superieur
geschikt voor 4 tot 6 personen max. 4 volwassenen en 2 kinderen t/m 12 jaar
  • aantal slaapplaatsen: 6
  • balkon of terras
  • minibar (niet gevuld)
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • (woon) kamer, 6 slaapplaatsen (diverse bedtypes)
  • badkamer(s): 2 badkamers
  • 1e badkamer met bad, wastafel, toilet, föhn
  • 2e badkamer met bad, wastafel, toilet, föhn

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 4 sterren
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 3)
  • lobby
  • eetgelegenheden: restaurant (dames en heren dienen gepaste kleding te dragen in het restaurant, dames en heren dienen gepaste kleding en gesloten schoenen te dragen in het restaurant, dames en heren dienen gepaste kleding en gesloten schoenen te dragen tijdens het diner , heren dienen een lange broek te dragen in het restaurant, heren dienen een lange broek te dragen tijdens het diner)
  • drinkgelegenheden: bar, poolbar
  • kamers voor mindervaliden aanwezig (op aanvraag)
  • voorzieningen voor mindervaliden
  • wi-fi in openbare ruimte (tegen betaling)
  • bedlinnen inclusief verschoning 2 keer per week
  • handdoeken inclusief: extra verschoning op verzoek
  • bagagerie
  • schoonmaak kamer 1 keer per dag
  • huisdieren niet toegestaan
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
  • kluisje op de kamer: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
Kinderen
  • babybedje
  • kinderstoel
  • speeltuin
  • mini club
  • kinderdisco
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant (dames en heren dienen gepaste kleding te dragen in het restaurant, dames en heren dienen gepaste kleding en gesloten schoenen te dragen in het restaurant, dames en heren dienen gepaste kleding en gesloten schoenen te dragen tijdens het diner , heren dienen een lange broek te dragen in het restaurant, heren dienen een lange broek te dragen tijdens het diner)
  • drinkgelegenheden: bar, poolbar
Sportfaciliteiten
  • gameroom (tegen betaling)
  • playstation (tegen betaling)
  • biljart (circa 2,00 € per keer)
  • darts (tegen betaling)
  • tennisbaan (niet overdekt, overdag tegen betaling, 's avonds tegen betaling)
  • tafeltennis (gratis)
  • tafelvoetbal (tegen betaling)
  • beachvolleybal (gratis)
  • animatie, voor kinderen, voor volwassenen
Wellness
  • wellnesscenter/spa (toegang vanaf 18 jaar) (toegang gratis): sauna (gratis), hamambehandelingen, jacuzzi, fitnessruimte
  • jacuzzi
  • sauna
  • turks stoombad
  • fitnessruimte
  • massage (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • kinderzwembad(geheel apart)
  • buitenzwembad(ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

Halfpension
All-inclusive
*Aalle maaltijden in buffetvorm
* Ontbijt 07.30 – 10.00 uur
* Uitslapersontbijt 09.30 – 11.00 uur
* Lunch 13.00 – 15.00 uur
* Diner 18.30 - 21.30 uur (winterzon: 18.00 – 21.00 uur)
* Snacks 11.00 – 18.00 uur
* Ijsjes 10.00 – 19.00 uur
* Koffie, thee en koekjes 15.00 – 17.00 uur
* Lokale (alcoholische) drankjes 10.00 – 23.30 uur
7.9
Fantastisch
56 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7,9
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Familie
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
7,8
Accommodatie algemeen
8,3
Locatie / ligging
8
Hygiëne
7,7
Kindvriendelijkheid
7,6
Prijs / kwaliteit
8
Kamer / appartement
7,9
Service / gastvrijheid
8
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Fuerteventura

Ontdek Fuerteventura

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 15 meter (ligstoelen (tegen betaling) , parasol (tegen betaling) )
Afstand tot centrum: circa 15 meter, circa 6 kilometer
Afstand tot luchthaven circa 80 kilometer
Afstand tot bushalte circa 1 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 6 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 1,9 kilometer
Aan een licht hellende weg
Handig om te weten

Gezondheids- en fitnessprogramma: Vital & Fitness

Er wordt dagelijks (tussen 08:00 uur - 20:00 uur) een uitgebreid fitness- en gezondheidsprogramma georganiseerd in het hotel, op allerlei verschillende niveaus.

Dit programma bestaat uit o.a. yoga, pilates, meditatie, aqua gym, nordic walking, spinning (ook in het zwembad), zumba, fitness tests en diverse sauna rituelen.

Ook kun je een voedingsworkshop volgen en is er een station waar extra gezonde voeding voor je klaar staat in het restaurant.

Vucht informatie

Je vliegt naar Fuerteventura. De vlucht duurt ongeveer 4 uur en 30 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb.

DE TRANSFER

In de boekingsstappen is het mogelijk een transfer bij te boeken.

De transfertijden zijn ongeveer als volgt:

Corralejo 55 minuten

El Cotillo 90 minuten

Caleta de Fuste 30 minuten

Costa Calma 70 minuten*

Esquinzo 85 minuten*

Jandia Playa 95 minuten*

Morro Jable 105 minuten*

Het is mogelijk dat er bij kleine aankomsten voor Sunweb, gebruik wordt gemaakt van een shuttleservice, op Fuerteventura zeer waarschijnlijk. Er wordt in dit geval geprobeerd om op de luchthaven een maximale wachttijd van 60 minuten na het eerste contact met de reisleiding na te streven, voordat de shuttlebus je naar de accommodatie brengt.

Het kan voorkomen dat de bus naar zuid Fuerteventura* alle plaatsen langs dient te gaan, dan wijken de transfertijden sterk af en kunnen ze oplopen.

DE PRIVÉTRANSFER

Het is mogelijk om een privétransfer te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven. Op de luchthaven kun jij je melden met jouw voucher bij onze reisleiding / Agency en zij zullen je verwijzen naar jouw vervoermiddel (dit kan een minibus, grote bus of taxi zijn).

Informatie over Spanje

Hoofdstad
De hoofdstad van Spanje is Madrid.

Taal
De officiële taal is Spaans. Maar met Engels of Duits kan je er ook vaak terecht.

Tijd
Spanje heeft geen tijdsverschil met België. Behalve op de Canarische Eilanden, daar is het 1 uur vroeger dan in België. Dit geldt zowel voor de zomer- als de wintertijd.

Valuta
De officiële munteenheid van Spanje is de euro. Met de bankkaart betalen in Spanje is geen probleem. Vrijwel overal zijn automaten aanwezig waar je met de kaart kan betalen. Ook betalen met creditcard is op vele plaatsen mogelijk.

Voltage
Het voltage is net als in België 220 volt. Het stopcontact is soms wel anders van vorm. In dat geval kan je een tussenstekker gebruiken.

Reisdocumenten
- Belgische identiteitskaart of Belgisch internationaal reispaspoort.
- Voor kinderen jonger dan 12 jaar is de Kids-ID verplicht.
- De reisdocumenten dienen geldig te zijn voor de gehele duur van het verblijf in Spanje.
- Indien je geen Belgische nationaliteit hebt, raden we je aan om contact op te nemen met je ambassade of consulaat.
- Het over de juiste en geldige reisdocumenten beschikken, is te allen tijde jouw eigen verantwoordelijkheid.
- In iedere reservering dient er minimaal 1 persoon 18 jaar of ouder te zijn.


Vaccinatie
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site https://www.belgium.be/language_selection of de site van het Tropisch Instituut:
https://www.itg.be

Telefoneren
Je kan met je gsm telefoneren in Spanje. Wij adviseren je om dit zoveel mogelijk te beperken vanwege de hoge kosten die hiervoor worden verrekend. Informeer hierover bij je provider voor je op vakantie vertrekt. Wil je gebruikmaken van het internet via je gsm, dan raden wij je aan om dit via een draadloos netwerk te doen. Zet ook altijd je dataroaming uit in het buitenland.

Alarmnummer
Het alarmnummer in Spanje voor de politie, ambulance en brandweer is 112.

Eten & drinken
Spanje staat bekend om de tapas (aperitiefhapjes) en paëlla (rijst met kip en/of vis). Daarnaast staat Spanje bekend om de sangria, een fruitige wijn die geserveerd wordt in een karaf met verse vruchten.

Het water in Spanje is niet zoals je in België gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Je kan het best flessenwater kopen in de supermarkt of bij je hotel/appartement.

Fooien
Het is in Spanje de gewoonte om een fooi van ca. 5% tot 10% te geven.

Openingstijden
De winkels in Spanje zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09.00u tot 14.00u en van 16.30u tot 20.00u. In de toeristische (bad)plaatsen zijn de winkels vaak langer geopend.

Feestdagen
In Spanje viert men volgende feestdagen:
- 1 mei: Dag van de Arbeid
- 15 augustus: Maria Hemelvaart
- 12 oktober: Spaanse Nationale Feestdag
- 1 november: Allerheiligen

Belangrijk
Het is verplicht toeristenbelasting te betalen in Catalonië en op de Balearen. De kosten hiervoor zijn per persoon per nacht, voor personen van 17 jaar en ouder. De kosten betaal je ter plaatse bij het inchecken en zijn afhankelijk van het aantal sterren van je verblijf.

Lees meer Spanje
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.