6,6
Fantastisch

  • Veel (sportieve) faciliteiten
  • Ultra all inclusive
  • Feestelijke kidsclub en actief animatieteam

In het mooie Hotel El Mouradi Palace zijn de mogelijkheden enorm! Zo ligt bijvoorbeeld direct voor de deur het witte zandstrand, dat zich perfect leent voor een heerlijke vakantie vol zon, zee en strand. Maar ook een groot zwembad, compleet met een heerlijk zonneterras zijn aanwezig om je dagen zo ontspannen mogelijk te laten verlopen. Dit alles ligt op ongeveer 1 kilometer afstand van het gezellige centrum van Port el Kantaoui, waar je zeker rondom de haven veel leuke terrasjes voor het uitzoeken hebt.

Met comfortabele kamers, die allemaal een eigen balkon of terras hebben, kun je ook de nachtelijke uren helemaal bijkomen. Uitgerust? Dan zijn er overdag vele sportieve activiteiten te ondernemen, zodat ook sporters hier niets tekort komen. Lekker een balletje slaan op de tennisbaan of een dagje golfen op de schitterende golfbaan die tegenover het hotel ligt, om daarna weer bij te komen onder de heerlijk warme Tunesische zon. Mocht je trek hebben, dan zijn zowel lokale als internationale gerechten en snacks hier in overvloed aanwezig! Een feestelijke kidsclub en een actief animatieteam maakt een verblijf hier helemaal onvergetelijk.

Kamertypes

1-persoonskamer algemeen
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 21m²
  • balkon of terras
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie)
  • radio
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad en douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
2-persoonskamer algemeen landzijde
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 21m²
  • balkon of terras
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, wastafel, toilet
2-persoonskamer superieur superieur
geschikt voor 2 tot 3 personen max. 2 volwassenen en 1 kind t/m 11 jaar
  • oppervlakte circa 21m²
  • balkon of terras
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie)
  • radio
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad en douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
2-persoonskamer voordeeltarief landzijde
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 21m²
  • balkon of terras
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie)
  • radio
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad en douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers
2-persoonskamer zij zeezicht
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 21m²
  • balkon of terras
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie)
  • radio
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad en douche, wastafel, toilet, föhn, badjas, badslippers

Faciliteiten

Algemeen
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 4)
  • kluisje (op de kamer; bij de receptie)
  • lobby
  • eetgelegenheden: restaurant (met airco), à-la-carterestaurant (met airco), pizzeria (met airco)
  • drinkgelegenheden: bar aantal 4, lobbybar, poolbar, pool/snackbar, koffiecorner
  • roomservice
  • televisiehoek
  • accommodatie niet geschikt voor mindervaliden
  • parkeerterrein
  • parkeergarage
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 4 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 1 keer per dag
  • bagagerie
  • diverse winkeltjes (binnen de accommodatie)
  • discotheek
  • schoonmaak kamer 1 keer per dag
  • huisdieren niet toegestaan
  • airconditioning: gratis van 14-06-2025 tot 14-09-2025
  • kluisje op de kamer: gratis
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis
  • kinderstoel in de kamer: gratis
  • wi-fi in openbare ruimte: gratis
  • wi-fi op de kamer: gratis
  • wi-fi bij de receptie: gratis
Kinderen
  • babybedje
  • kinderstoel
  • speeltuin
  • mini club, van 5 t/m 12 jaar
Verplicht
  • toeristenbelasting: voor deelnemers met leeftijd vanaf 12 jaar circa 12,00 tunesische dinar per persoon per nacht (ter plekke te betalen, verplicht)
Optioneel
  • borg handdoekenservice: (ter plekke te betalen)
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant (met airco), à-la-carterestaurant (met airco), pizzeria (met airco)
  • drinkgelegenheden: bar aantal 4, lobbybar, poolbar, pool/snackbar, koffiecorner
Sportfaciliteiten
  • gameroom (tegen betaling)
  • basketbal (gratis)
  • biljart (gratis)
  • darts (gratis)
  • tennisbaan (niet overdekt, overdag gratis)
  • tafeltennis (gratis)
  • beachvolleybal (gratis)
  • jeu de boules/petanque (gratis)
  • watersporten: niet gemotoriseerd
  • animatie, voor kinderen overdag gratis, 's avonds gratis, voor volwassenen overdag gratis, 's avonds gratis
Wellness
  • wellnesscenter/spa: sauna (tegen betaling), hamambehandelingen (tegen betaling), jacuzzi, massages (tegen betaling), schoonheidsbehandelingen (tegen betaling)
  • fitnessruimte (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice (gratis)
  • binnenzwembad(zoet water, verwarmd, ligstoelen)
  • kinderzwembad(geheel apart)
  • buitenzwembad(zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

All-inclusive
* Alle maaltijden in buffetvorm
* Uitslapersontbijt van 10.00 - 11.00 uur
* Sandwiches van 11.30 - 12.30 uur
* Snacks van 12.30 - 16.00 uur
* Pizza's van 12.30 - 16.00 uur
* Thee of koffie met koekjes en cake van 16.00 - 18.00 uur
* Snacks van 22.00 - 24.00 uur
* Barbecue van 22.00 - 24.00 uur
* Middernachtsnacks 02.00 - 03.00
* Lokale alcohole en non-alcoholische dranken van 09.00 - 24.00 uur
* Lokale alcohole en non-alcoholische dranken tot 02.00 uur in de discotheek
* Van 02.00 - 06.00 uur mineraal water en sap verkrijgbaar
* 3x per week diner in één van de à-la-carterestaurants (Marokaans, Italiaans of Aziatisch)
6.6
Fantastisch
26 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

6,6
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
6,2
Accommodatie algemeen
7,4
Locatie / ligging
5,8
Hygiëne
6,7
Kindvriendelijkheid
7
Prijs / kwaliteit
5,9
Kamer / appartement
7,5
Service / gastvrijheid
6,4
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Golf van Hammamet

Ontdek Golf van Hammamet

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand (zandstrand, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )
Afstand tot centrum: circa 10 kilometer
Afstand tot luchthaven Enfidha circa 35 kilometer: Monastir circa 25 kilometer
Afstand tot bushalte circa 2 meter
Afstand tot pinautomaat circa 1 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 20 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 100 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde apotheek circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde arts circa 1 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde ziekenhuis circa 8 kilometer
Vucht informatie

Je vliegt naar Monastir. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door een plaatselijke vertegenwoordiger van Sunweb die Engels of Frans spreekt.

De transfer
In het boekingsproces is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden vanuit Monastir zijn ongeveer als volgt:
Port El Kantaoui - ongeveer 30 tot 50 minuten

Sousse - ongeveer 30 tot 40 minuten

Monastir - ongeveer 10 tot 15 minuten

Mahdia - ongeveer 60 tot 70 minuten

Hammamet - ongeveer 70 tot 90 minuten Het is mogelijk om tegen een toeslag een privétransfer bij te boeken. Tijdens het boekingsproces bij stap 2 kun je dit aangeven.

Vluchtschema
In het geval dat wij van de luchtvaartmaatschappij vernemen dat een vlucht naar alle waarschijnlijkheid niet meer zal wijzigen, tonen wij de vluchttijden op de site tijdens het maken van een boeking. In veel gevallen krijg je tijdens het boeken de keuze uit verschillende vluchttijden of tussen een vlucht met tijden en een vlucht zonder tijden. Indien de vertrektijden niet getoond worden, zijn deze bij ons nog niet bekend. Zowel de luchtvaartmaatschappij als Sunweb zullen er alles aan doen om gepubliceerde tijden niet meer te wijzigen, echter we kunnen dit nooit 100% garanderen. Alle gepubliceerde vluchttijden zijn dan ook te allen tijde onder voorbehoud.
E-tickets
Sunweb stuurt uiterlijk één week voor vertrek de tickets. Let op: op de tickets dienen de 1e voornaam en de achternaam gespeld te zijn zoals in het paspoort of op de ID-kaart. Indien namen onjuist geschreven zijn, kun je geweigerd worden voor een vlucht.
Informatie over Tunesië

Hoofdstad:
De hoofdstad van Tunesië is Tunis.

Taal:
De officiële taal is Arabisch. Maar met Engels, Frans of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Tunesië is het in de zomer 1 uur vroeger dan in Nederland. Tijdens de wintermaanden is er geen tijdsverschil met Nederland

Religie:
De officiële religie in Tunesië is de Islam. Ca. 96% van de bevolking is moslim. De Islam speelt een grote rol in het leven van de Tunesiërs. De geschreven normen en waarden uit de koran streven zij na. Daarbij zijn familie en tradities belangrijk voor de Tunesiërs. Houdt tijdens jouw vakantie bij bezoeken aan religieuze gebouwen, zoals een moskee, rekening met kleding. Hierbij denkend aan bijvoorbeeld bedekte schouders en kniën. Dit uit respect voor het geloof.

Ramadan
In Tunesië speelt de Ramadan een belangrijke rol. Ondanks dat in de toeristische badplaatsen niet alles dicht is, is dit wel iets om rekening mee te houden. Ramadan 2025 zal van 28 februari t/m 29 maart zijn, maar de exacte datum kan nog wijzigen (afhankelijk van de stand van de maan).


Valuta:
De officiële munteenheid is de Dinar. De koers van de Dinar bedraagt circa € 0,50 per 1 Dinar. De in- en uitvoer van Dinars (TD) is verboden. Je kunt Euro's wisselen bij aankomst op het vliegveld, bij banken en in de hotels. Ook kan men overal in Tunesië pinnen, dit geldt tevens voor de meeste vliegvelden. Niet in alle hotels is het mogelijk om te pinnen. Geld en travellercheques kun je wisselen bij een aantal hotels en bij de banken. De bekende creditcards worden algemeen geaccepteerd.
Tip:
Check voor je vakantie of je je betaalpas kunt gebruiken buiten Europa en activeer deze indien nodig.

Op vertoon van de wisselbonnen kan men overgebleven dinars bij een bank op het vliegveld terugwisselen. Je mag maximaal 30% van de wisselbonnen in Euro's terugwisselen, met een maximum van 100 dinars. Het is daarom verstandig om de wisselbonnen goed te bewaren.

Medische zorg in het buitenland
Voor deze bestemming heb je, in geval van medische zorg, een 111 formulier nodig. Deze kun je opvragen via jouw verzekering. De EHIC-pas (staat vermeld op de achterkant van je verzekeringspas) is op deze bestemming niet geldig.

Voltage:
Het voltage in Tunesië is over het algemeen 110 volt en 240 volt/60Hz, adapters, verloop- en universeelstekkers kun je het beste vanuit Nederland meenemen.

Reisdocumenten:
Je kan naar Tunesië vliegen met je identiteitskaart als je een georganiseerde pakketreis (vlucht + verblijf) geboekt hebt. Op de luchthaven in Tunesië moet je ook de Sunweb-hotelvoucher kunnen voorleggen. In het geval je enkel een vlucht of enkel een hotelverblijf geboekt hebt, dien je met een internationaal reispaspoort naar Tunesië te reizen. Je identiteitskaart of internationaal reispaspoort moet nog minimaal 3 maanden geldig zijn vanaf de dag van terugkeer.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijkt je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Telefoneren:
In Tunesië kun je met jouw mobiele telefoon telefoneren. Wij adviseren je om dit zoveel mogelijk te beperken, vanwege de hoge kosten die hiervoor worden verrekend. Informeer voorafgaand jouw vakantie hierover bij jouw provider. Wil je gebruik maken van het internet via jouw telefoon? Wij raden je aan om dit via een Wireless netwerk te doen. Zet ook altijd in het buitenland jouw dataroaming uit.

Alarmnummer:
Het alarmnummer van de politie is 197. Voor de brandweer bel je 198 en het alarmnummer van de ambulance in Tunesië is 190.

Eten & drinken:
De Tunsische keuken heeft een Mediterraans karakter. Bekende gerechten zijn couscous met kip of groenten en brik, een gerecht bestaande uit bladerdeeg en ei. Tajine is tevens een populair gerecht, bereid in de oven met vlees of vis en groenten. Voor wie van pittig houdt, kan met harissa de maaltijd meer spicy maken.

Het water is in Tunesië niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden om kraanwater te drinken. Het beste kun je flessen water in de supermarkt of bij jouw hotel/appartement kopen. Let er op dat de flessen water zijn gebotteld.

Fooien:
Het is in Tunesië de gewoonte om een fooi van ongeveer 10% te geven. In restaurants is de fooi veelal bij de prijs inbegrepen.

Openingstijden:
De winkels in Tunesië zijn meestal geopend van 09.00-20.00 uur. De winkels in de souks zijn op vrijdag- en zondagmiddag gesloten.

Feestdagen:
Van april t/m oktober vinden de volgende feestdagen plaats:

  • 9 april Dag van de Martelaren
  • 1 mei Dag van de Arbeid
  • 28 februari tm 29 maart Ramadan
  • 25 juli Dat van de Republiek
  • 13 augustus Nationale Vrouwendag
  • 3 september Herdenkingsdag
  • 15 oktober Dag van de Evacuatie


Hostess-service
Je wordt ontvangen door een lokale vertegenwoordiger.

Let op:

Indien je niet woonachtig bent in het land van vertrek, kun je mogelijk geweigerd worden in het hotel.

Lees meer Tunesië
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.