8,5
Fantastisch

  • Fantastische ligging, direct aan zee
  • Kamers met moderne inrichting
  • Geschikt voor waterliefhebbers

Aan de kust van Lara valt het mooie Hotel Miracle Resort meteen op. De twee gebouwen worden op spectaculaire manier verbonden door een glazen 'luchtbrug' op de hoogste verdieping. Hier vanaf is het uitzicht over de tuin en het langgerekte zandstrand van Lara schitterend.

Dit populaire hotel wordt door veel vakantiegangers keer op keer bezocht. Niet zo gek, als je ziet wat hier allemaal mogelijk is: relaxen in de zon of ultiem ontspannen in het uitgebreide wellnesscenter. In de schitterende tuin liggen meerdere grote zwembaden. Er zijn zelfs vijf glijbanen aanwezig, goed voor uren waterpret. Af en toe juist liever actief bezig zijn? Speel bijvoorbeeld een potje tennis of beachvolleybal. Met het enthousiaste animatieteam meedoen hoort ook tot de mogelijkheden. Ook voor kinderen is dit team heel de dag door actief zodat zij aan creatieve en activiteiten mee kunnen doen. Iedere avond worden er spectaculaire shows opgevoerd in het amphitheater.

Als je van lekker eten houdt ben je hier ook aan het juiste adres. De uitgebreide buffetten staan dagelijks klaar en worden er heerlijke gerechten voor je neus bereid. Ook zijn er à-la-carte restuarants waar je een tafeltje kunt reserveren. Zo is er Anatolian Restaurant waar je je kunt laten verrassen door de Turkse keuken of proef bijvoorbeeld de meest verse vis in een romantische setting vlak bij het strand. In Miracolo staan Italiaanse klassiekers op de kaart en ook de Mexicaanse keuken wordt goed vertegenwoordigd.

Kamertypes

1-persoonskamer landzijde
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 28-34m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • balkon met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
1-persoonskamer zij zeezicht
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 28-34m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • balkon met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
2-persoonskamer landzijde
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen en 1 kind t/m 12 jaar
  • oppervlakte circa 28-34m²
  • 2 x éénpersoonsbed
  • 1 x tweepersoonsbed
  • balkon met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
2-persoonskamer zij zeezicht
geschikt voor 2 tot 4 personen max. 3 volwassenen en 1 kind t/m 12 jaar
  • oppervlakte circa 28-34m²
  • 2 x éénpersoonsbed
  • 1 x tweepersoonsbed
  • balkon met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
familiekamer standaard (Two Seperate Rooms)
geschikt voor 3 tot 5 personen max. 4 volwassenen en 1 kind t/m 12 jaar
  • oppervlakte circa 56-68m²
  • aantal slaapplaatsen: 5
  • balkon met buitenzitje (gratis): stoelen, tafel
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • slaapkamer(s): 2 slaapkamers
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • 2e slaapkamer, 3 slaapplaatsen (1 x éénpersoonsbed; 2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met douche, toilet, föhn

Faciliteiten

Algemeen
  • totaal aantal kamers: 692
  • kindvriendelijk complex
  • receptie
  • eetgelegenheden: restaurant, à-la-carterestaurant (tegen bijbetaling), italiaans restaurant (tegen bijbetaling), mexicaans restaurant (tegen bijbetaling), turks restaurant (tegen bijbetaling), visrestaurant (van april t/m oktober) , tegen bijbetaling)
  • drinkgelegenheden: bar aantal 3, lobbybar, vitaminebar, poolbar
  • roomservice
  • televisiehoek
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 3 keer per week: extra verschoning op verzoek
  • dekens
  • minisupermarkt
  • souvenirwinkel (binnen de accommodatie)
  • kapsalon
  • schoonheidssalon
  • diverse winkeltjes
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • kluisje op de kamer: gratis
  • kluisje bij de receptie: gratis
Kinderen
  • babybedje
  • kinderstoel
  • speeltuin
  • mini club, van 4 t/m 8 jaar, geopend van 10:00 tot 12:30 uur en van 14:30 tot 17:30 uur
  • kids club, van 9 t/m 11 jaar, van 12 t/m 16 jaar, geopend van 10:00 tot 12:30 uur en van 14:30 tot 17:30 uur
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant, à-la-carterestaurant (tegen bijbetaling), italiaans restaurant (tegen bijbetaling), mexicaans restaurant (tegen bijbetaling), turks restaurant (tegen bijbetaling), visrestaurant (van april t/m oktober) , tegen bijbetaling)
  • drinkgelegenheden: bar aantal 3, lobbybar, vitaminebar, poolbar
Sportfaciliteiten
  • gameroom
  • biljart (tegen betaling)
  • darts (gratis)
  • tennisbaan (aantal 4) (niet overdekt, overdag gratis, 's avonds tegen betaling)
  • tafeltennis (gratis)
  • tafelvoetbal (tegen betaling)
  • beachvolleybal (gratis)
  • watersporten: gemotoriseerd (tegen betaling), niet gemotoriseerd
  • animatie, voor kinderen overdag, 's avonds, voor volwassenen overdag, 's avonds
Wellness
  • hamam (toegang tegen betaling)
  • jacuzzi (tegen betaling)
  • sauna (gratis)
  • fitnessruimte (gratis)
  • massage (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice (gratis)
  • binnenzwembad (aantal 1, verwarmd van maandag 1 november 2021 t/m donderdag 31 maart 2022)(zoet water, verwarmd)
  • kinderzwembad (van april t/m oktober)(geheel apart)
  • buitenzwembad (aantal 2, van april t/m oktober)(zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )
  • waterglijbanen van april t/m oktober (gratis)

Verzorging

Ultra all-inclusive

* Alle maaltijden in buffetvorm
* Ontbijt 08.00 - 10.00 uur
* Uitslapersontbijt 10.00 - 11.00 uur
* Lunch 12.30 - 14.30 uur
* Snacks 12.00 - 16.00 uur
* Koffie, thee en koekjes 17.00 - 18.00 uur
* Diner 19.00 - 21.30 uur 
* Ijsjes 14.00 - 18.00 uur
* Middernachtsnack 00.00 - 05.00 uur
* Alle lokale (non-) alcoholische dranken 08.00 - 02.00 uur
* Sommige geimporteerde dranken 08.00 - 02.00 uur
* 4 open à la carte restaurants (Italiaans, Turks, vis en Mexicaans. Reserveren is verplicht, tegen betaling)
* Minibar wordt dagelijks bijgevuld met water, bier en frisdrank

Van 1 november t/m 31 maart bestaat het all inclusive programma uit:

* Ontbijt 07.00 - 10.00 uur
* Uitslapersontbijt 10.00 - 11.00 uur
* Lunch 12.00 - 14.00 uur
* Snacks 15.00 - 16.30 uur
* Koffie, thee en koekjes 16.30 - 17.30 uur
* Diner 18.30 - 21.00 uur 
* Middernachtsnack 23.30 - 00.30 uur
* Alle lokale alcoholische en non-alcoholische dranken van 08.00 tot 02.00 uur
* Sommige geimporteerde dranken van 08.00 tot 02.00 uur
* 2 open à la carte restaurants (Italiaans en Mexicaans. Reserveren is verplicht, tegen betaling)
* Minibar wordt dagelijks bijgevuld met water, bier en frisdrank

8.5
Fantastisch
128 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,5
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Familie
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
8,5
Accommodatie algemeen
8,5
Locatie / ligging
8,8
Hygiëne
8,4
Kindvriendelijkheid
7,9
Prijs / kwaliteit
8,6
Kamer / appartement
8,5
Service / gastvrijheid
8,7
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Turkse Riviera

Ontdek Turkse Rivièra

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand (zandstrand, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )
Afstand tot centrum: lara circa 500 meter, antalya city center circa 11,0 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 500 meter
Handig om te weten
  • Er vinden vanaf november 2024 werkzaamheden plaats aan een nieuw gebouw binnen Miracle Resort. Hiervoor wordt de overlast zoveel mogelijk geminimaliseerd.
  • De à la carte restaurants zijn tegen betaling van € 20,- per persoon per keer. Reserveren is verplicht. De à la carte restaurants zijn toegankelijk vanaf 6 jaar oud.
  • Van 1 november t/m 31 maart zijn niet alle faciliteiten beschikbaar:
    - De waterglijbanen en sommige bars zijn gesloten
    - De animatie is beperkt
    - Als het weer het toe laat zullen er ligbedden en parasols aanwezig zijn op het strand
  • Van 1 november t/m 31 maart is het binnenzwembad verwarmd.
  • Er is een lift in het zwembad voor gehandicapten.
  • Het animatieteam spreekt de volgende talen: Turks, Engels, Duits, Nederlands, Frans en Russisch.
  • Op oudjaarsdag is er een New Year Gala Party, dit kost €75,- per persoon en is verplicht.
  • Op kerstavond (24 december) is er een verplicht diner, dit kost €20,- per persoon.
Vucht informatie
De vliegreis

Je vliegt naar Antalya. Deze vlucht duurt ongeveer 4 uur. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb. Houd er rekening mee dat je met vertrek en/of aankomst vanaf een regionale luchthaven mogelijk op de heen- en/of terugreis een tussenlanding hebt.

De transfer

In het boekingsproces is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden vanuit Antalya zijn als volgt:

Antalya Lara - 30 tot 90 minuten

Antalya Kundu - 30 tot 95 minuten

Antalya - 30 tot 95 minuten

Belek - 45 tot 120 minuten

Side - 60 tot 120 minuten

Kemer - 90 tot 150 minuten

Alanya - 120 tot 240 minuten

De transfertijden vanuit Gazipasa zijn als volgt:

Alanya - 60 tot 120 minuten

Side - 120 tot 240 minuten

Informatie over Turkije

Hoofdstad:
De hoofdstad van Turkije is Ankara.

Taal:
De officiële taal is Turks. Maar met Engels of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Turkije bestaat geen verschil tussen zomer- en wintertijd. In de zomer is het 1 uur later dan in Nederland. In de winter is het 2 uur later dan in Nederland.

Religie:
In Turkije is de Islam de belangrijkste religie. Vooral in het binnenland van Turkije speelt de Islam een belangrijke rol in het dagelijkse leven van de Turken en wordt de Koran strikt nageleefd. In de toeristische gebieden zijn de Turken meer Westers ingesteld.

Valuta:
In Turkije betaal je met de Turkse Lira. Naast de Turkse Lira kun je in de badplaatsen ook gewoon met euro's betalen. Je kunt geld opnemen bij een pinautomaat bij een bank. Aangezien de koers sterk kan wisselen, raden wij aan om kleine bedragen op te nemen. Betalen met een creditcard is bij sommige horecagelegenheden en winkels mogelijk. Vraag dit altijd even na, zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Let er op dat creditcard transacties hoge kosten met zich mee kunnen brengen. In Turkije wordt er naast de reguliere kosten van jouw bank ook een percentage (ca. 5%) berekend door de Turkse bank, als je bij een bankautomaat geld pint met een creditcard.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Voor Turkije dien je in het bezit te zijn van een paspoort of identiteitsbewijs. Je paspoort of ID kaart moet nog minstens 150 dagen geldig zijn als je in Turkije aankomt.

Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Medische zorg in het buitenland
Voor deze bestemming heb je, in geval van medische zorg, een 111 formulier nodig. Deze kun je opvragen via jouw verzekering. De EHIC-pas (staat vermeld op de achterkant van je verzekeringspas) is op deze bestemming niet geldig.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Turkije voor de politie is 155. Voor de ambulance bel je 112 en het alarmnummer van de brandweer is 110.

Eten & drinken:
In Turkije kun je de heerlijkste gerechten proeven. De Turkse keuken is veelzijdig en internationaal. Vaak worden er in de hotels gerechten in buffetvorm aangeboden met een internationaal karakter. Turkije staat vooral bekend om de broodjes kebab. Houd je van zoet, dan is een bakje Turkse thee een aanrader. Lekker met een stukje baklava!

Het water is in Turkije niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij jouw hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Turkije de gewoonte om in bars en restaurants een fooi van ongeveer 10% te geven.

Openingstijden:
In Turkije zijn de winkels van maandag t/m zaterdag geopend van 09.00-13.00 uur en van 14.00-19.00 uur. In de toeristische centra zijn de winkels 7 dagen per week van 09.00-23.00 uur geopend.

Feestdagen:

  • 23 april Onafhankelijkheidsdag voor kinderen
  • 19 mei Herdenkingsfeest Ataturk, Jeugd- en Sportdag
  • 30 augustus Dag der Victorie
  • 29 oktober Dag der Republiek
  • Na de Ramadan wordt het suikerfeest gevierd


Ramadan
De Ramadan speelt een belangrijke rol. Ondanks dat in de toeristische badplaatsen niet alles dicht is, is dit wel iets om rekening mee te houden. Ramadan 2025 zal van 28 februari t/m 29 maart zijn, maar de exacte datum kan nog wijzigen (afhankelijk van de stand van de maan).

 

Openbaar vervoer:
Turkije staat bekend om de Dolmus. Deze (kleine) busjes rijden in de drukke plaatsen af en aan. Voor weinig geld kun je met een Dolmus meerijden.

Lees meer Turkije
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.