7,1
Fantastisch

  • Gelegen in een bosrijke omgeving
  • Duik zo het verfrissende zwembad in
  • Entertainment voor jong & oud

Het populaire Club Green Nature Resort & Spa in Marmaris is een prachtig all inclusive hotel in een schitterende, bosrijke omgeving. Na een paar minuutjes lopen vind je jezelf al op het prachtige kiezelstrand. Wil je liever naar het zandstrand? Maak dan gebruik van een gratis shuttlebusje naar het strand bij Green Nature Diamond beach in Marmaris en geniet kosteloos van de luxe ligbedjes.

Ook bij het hotel is er genoeg te beleven. Of je nu een actieve of een passieve reiziger bent, iedereen komt aan zijn trekken in dit resort. Een combinatie van die twee is misschien nog wel het fijnst: een bezoek aan het Turkse bad, of even de sauna in nadat je je hebt uit staan sloven op het volleybalveld.

Door het all inclusive programma kun jij zorgeloos genieten van het overheerlijke en gevarieerde buffet die dagelijks voor je klaar staat. Kortom, echt een top vakantie!

Kamertypes

1-persoonskamer club standaard
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 20m²
  • balkon met buitenzitje
  • waterkoker
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
1-persoonskamer hoofdgebouw
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 25m²
  • balkon met buitenzitje
  • waterkoker
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: bad, douche, toilet, föhn
2-persoonskamer club standaard
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 20m²
  • balkon met buitenzitje (gratis)
  • waterkoker
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
2-persoonskamer hoofdgebouw
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 25m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon met buitenzitje (gratis)
  • waterkoker
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
familiekamer club 2 ruimtes
geschikt voor 3 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 30m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon met buitenzitje
  • waterkoker
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • slaapkamer(s): 2 slaapkamers
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • 2e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x éénpersoonsbed; 1 x éénpersoons bedbank)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met douche, toilet, föhn
familiekamer hoofdgebouw 2 ruimtes
geschikt voor 3 tot 5 personen
  • oppervlakte circa 35m²
  • aantal slaapplaatsen: 5
  • balkon met buitenzitje
  • waterkoker
  • minibar
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • slaapkamer(s): 2 slaapkamers
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • 2e slaapkamer, 3 slaapplaatsen (1 x éénpersoons bedbank; 2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met douche, toilet, föhn

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 5 sterren
  • kindvriendelijk complex
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 7)
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • ontbijtruimte
  • eetgelegenheden: restaurant, à-la-carterestaurant (tegen bijbetaling), snackbar
  • drinkgelegenheden: bar, lobbybar, poolbar, pool/snackbar, buitenbar
  • televisiehoek
  • kamers met tussendeur aanwezig
  • kamers voor mindervaliden aanwezig (op aanvraag)
  • voorzieningen voor mindervaliden (alleen op de begane grond, rolstoeltoegankelijk, aangepaste badkamer)
  • artsenservice
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 5 keer per week: extra verschoning op verzoek
  • dekens
  • minisupermarkt
  • kapsalon
  • schoonheidssalon
  • wasgelegenheid
  • diverse winkeltjes
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • kluisje op de kamer:
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • kinderstoel in het restaurant: gratis (op te geven bij reservering)
Kinderen
  • babybedje
  • kinderstoel
  • speeltuin
  • mini club, van 4 t/m 12 jaar
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant, à-la-carterestaurant (tegen bijbetaling), snackbar
  • drinkgelegenheden: bar, lobbybar, poolbar, pool/snackbar, buitenbar
Sportfaciliteiten
  • basketbal (gratis)
  • biljart (tegen betaling)
  • tafeltennis (tegen betaling)
  • volleybal (gratis)
  • animatie, voor kinderen overdag, 's avonds, voor volwassenen overdag, 's avonds
Wellness
  • wellnesscenter/spa: sauna (gratis), hamambehandelingen (tegen betaling), massages (tegen betaling)
  • fitnessruimte (gratis)
Zwemfaciliteiten
  • binnenzwembad(zoet water)
  • kinderzwembad(geheel apart)
  • buitenzwembad(zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )
  • waterglijbanen (gratis)

Verzorging

All-inclusive
  • Alle maaltijden in buffetvorm
  • Ontbijt 07.00 - 10.30 uur
  • Lunch 12.00 - 13.30 uur
  • Snacks 12.00 - 16.00 uur
  • Koffie & cake 17.00 - 18.00 uur
  • Diner 18.30 - 21.00 uur
  • Middernachtsoep 23.00 - 00.00 uur
  • Alle lokale alcoholische en non-alcoholische dranken 10.00 - 00.00 uur
  • Minibar bij aankomst gevuld met 2 flessen water
7.1
Fantastisch
123 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7,1
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Familie
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
6,9
Accommodatie algemeen
7,3
Locatie / ligging
7,1
Hygiëne
7,7
Kindvriendelijkheid
7
Prijs / kwaliteit
6,5
Kamer / appartement
7,4
Service / gastvrijheid
7,3
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Zuid Egeische Kust

Ontdek Zuid-Egeïsche Kust

Praktische informatie

In de omgeving
Afstand tot strand circa 500 meter: strand van icmeler circa 4 kilometer (zandstrand, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )
Afstand tot centrum: circa 3400 meter, boulevard circa 400 meter
Afstand tot Barstreet circa 3350 meter
Afstand tot bushalte circa 350 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 500 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 500 meter
Dolmus naar het centrum
Handig om te weten
  • De luxe kamers zijn gelegen in het hoofgebouw. De club kamers zijn gelegen in de bijgebouwen, dit club-gedeelte heeft 4 i.p.v. 5 sterren. De faciliteiten zijn echter gelijk.
  • De grootte van de kamers kan variëren.
  • Bij het animatieteam spreken ze de volgende talen: Engels en Russisch.
  • Er is een shuttle bus beschikbaar voor naar het strand.
Vucht informatie
De vliegreis

Je vliegt naar Bordum of Dalaman. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 45 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de host(ess) of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb. Houd er rekening mee dat je met vertrek en/of aankomst vanaf een regionale luchthaven mogelijk op de heen- en/of terugreis een tussenlanding hebt. 

De transfer

De transfertijden vanaf Bodrum zijn als volgt:

Marmaris - ongeveer 135 minuten (vanuit Dalaman ca. 90 minuten)

Içmeler - ongeveer 140 minuten (vanuit Dalaman ca. 130 minuten

Hisaronu (bij Marmaris) - 150 minuten (vanuit Dalaman ca. 90 minuten)

Fethiye - 200 minuten (vanuit Dalaman ca. 60 minuten)

Informatie over Turkije

Hoofdstad:
De hoofdstad van Turkije is Ankara.

Taal:
De officiële taal is Turks. Maar met Engels of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Turkije bestaat geen verschil tussen zomer- en wintertijd. In de zomer is het 1 uur later dan in Nederland. In de winter is het 2 uur later dan in Nederland.

Religie:
In Turkije is de Islam de belangrijkste religie. Vooral in het binnenland van Turkije speelt de Islam een belangrijke rol in het dagelijkse leven van de Turken en wordt de Koran strikt nageleefd. In de toeristische gebieden zijn de Turken meer Westers ingesteld.

Valuta:
In Turkije betaal je met de Turkse Lira. Naast de Turkse Lira kun je in de badplaatsen ook gewoon met euro's betalen. Je kunt geld opnemen bij een pinautomaat bij een bank. Aangezien de koers sterk kan wisselen, raden wij aan om kleine bedragen op te nemen. Betalen met een creditcard is bij sommige horecagelegenheden en winkels mogelijk. Vraag dit altijd even na, zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Let er op dat creditcard transacties hoge kosten met zich mee kunnen brengen. In Turkije wordt er naast de reguliere kosten van jouw bank ook een percentage (ca. 5%) berekend door de Turkse bank, als je bij een bankautomaat geld pint met een creditcard.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Voor Turkije dien je in het bezit te zijn van een paspoort of identiteitsbewijs. Je paspoort of ID kaart moet nog minstens 150 dagen geldig zijn als je in Turkije aankomt.

Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Medische zorg in het buitenland
Voor deze bestemming heb je, in geval van medische zorg, een 111 formulier nodig. Deze kun je opvragen via jouw verzekering. De EHIC-pas (staat vermeld op de achterkant van je verzekeringspas) is op deze bestemming niet geldig.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Turkije voor de politie is 155. Voor de ambulance bel je 112 en het alarmnummer van de brandweer is 110.

Eten & drinken:
In Turkije kun je de heerlijkste gerechten proeven. De Turkse keuken is veelzijdig en internationaal. Vaak worden er in de hotels gerechten in buffetvorm aangeboden met een internationaal karakter. Turkije staat vooral bekend om de broodjes kebab. Houd je van zoet, dan is een bakje Turkse thee een aanrader. Lekker met een stukje baklava!

Het water is in Turkije niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij jouw hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Turkije de gewoonte om in bars en restaurants een fooi van ongeveer 10% te geven.

Openingstijden:
In Turkije zijn de winkels van maandag t/m zaterdag geopend van 09.00-13.00 uur en van 14.00-19.00 uur. In de toeristische centra zijn de winkels 7 dagen per week van 09.00-23.00 uur geopend.

Feestdagen:

  • 23 april Onafhankelijkheidsdag voor kinderen
  • 19 mei Herdenkingsfeest Ataturk, Jeugd- en Sportdag
  • 30 augustus Dag der Victorie
  • 29 oktober Dag der Republiek
  • Na de Ramadan wordt het suikerfeest gevierd


Ramadan
De Ramadan speelt een belangrijke rol. Ondanks dat in de toeristische badplaatsen niet alles dicht is, is dit wel iets om rekening mee te houden. Ramadan 2025 zal van 28 februari t/m 29 maart zijn, maar de exacte datum kan nog wijzigen (afhankelijk van de stand van de maan).

 

Openbaar vervoer:
Turkije staat bekend om de Dolmus. Deze (kleine) busjes rijden in de drukke plaatsen af en aan. Voor weinig geld kun je met een Dolmus meerijden.

Lees meer Turkije
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.