8,8
Fantastisch

  • Modern hotel
  • Aan het strand
  • Leuke miniclub voor kinderen

Op slechts een kilometer afstand van de gezellige stad Marmaris is Hotel Green Nature Diamond te vinden. Het zuster hotel van Club Green Nature Resort ligt direct aan het zandstrand en is van alle gemakken voorzien.

Je kunt je in dit hotel heerlijk ontspannen. Droom heerlijk weg op een zonnebedje aan het strand of geniet van de rust aan het 16+ zwembad. Ook kan je een bezoekje aan de hamam brengen. Tijdens een heerlijke scrub behandeling en massage kun je volledig relaxen na bijvoorbeeld een actieve workout in de fitnessruimte. Naast fitnessen is er nog veel meer te doen. Het enthousiaste animatieteam organiseert namelijk leuke activiteiten, voor jong en oud. Voor de allerjongsten is er ook een miniclub aanwezig.

Kamertypes

1-persoonskamer landzijde
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 28-32m²
  • balkon met buitenzitje (gratis): tafel
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar (gevuld: water, frisdrank)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
1-persoonskamer zij zeezicht
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 28-32m²
  • balkon met buitenzitje (gratis): tafel
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar (gevuld: water, frisdrank)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
2-persoonskamer landzijde
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 28-32m²
  • balkon met buitenzitje (gratis): tafel
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar (gevuld: water, frisdrank)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
2-persoonskamer zeezicht
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 28-32m²
  • balkon met buitenzitje (gratis): tafel
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar (gevuld: water, frisdrank)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
2-persoonskamer zij zeezicht
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 28-32m²
  • balkon met buitenzitje (gratis): tafel
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar (gevuld: water, frisdrank)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
familiekamer algemeen
geschikt voor 2 tot 5 personen
  • oppervlakte circa 64m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon met buitenzitje (gratis): tafel
  • koffie- en theefaciliteiten
  • minibar (gevuld: water, frisdrank)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld)
  • slaapkamer(s): 2 slaapkamers
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • 2e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 2 badkamers

Extra informatie kamertypes

Alle familiekamers beschikken over zijzeezicht.

Faciliteiten

Algemeen
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 10)
  • kluisje (op de kamer)
  • eetgelegenheden: restaurant (aantal 3), à-la-carterestaurant (aantal 3) (reserveren noodzakelijk), italiaans restaurant, mexicaans restaurant, snackbar
  • drinkgelegenheden: bar aantal 9, lobbybar, vitaminebar, poolbar
  • roomservice (tegen betaling)
  • televisiehoek
  • kamers voor mindervaliden aanwezig (op aanvraag)
  • voorzieningen voor mindervaliden (rolstoeltoegankelijk, aangepaste badkamer)
  • artsenservice
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 3 keer per week
  • dekens
  • souvenirwinkel (in de directe omgeving)
  • kapsalon (binnen de accommodatie)
  • schoonheidssalon (binnen de accommodatie)
  • wasgelegenheid (wasserette: binnen de accommodatie)
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • kluisje op de kamer: gratis
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar gratis (op te geven bij reservering)
  • kinderstoel in het restaurant: op aanvraag gratis
Kinderen
  • babybedje
  • kinderstoel
  • mini club, van 4 t/m 12 jaar, geopend van 10:00 tot 12:00 uur en van 14:30 tot 17:00 uur
  • kinderdisco
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant (aantal 3), à-la-carterestaurant (aantal 3) (reserveren noodzakelijk), italiaans restaurant, mexicaans restaurant, snackbar
  • drinkgelegenheden: bar aantal 9, lobbybar, vitaminebar, poolbar
Sportfaciliteiten
  • biljart (tegen betaling)
  • tafeltennis (gratis)
  • watersporten: gemotoriseerd (tegen betaling)
  • animatie, 6 maal per week, voor kinderen overdag, 's avonds, voor volwassenen overdag, 's avonds
Wellness
  • wellnesscenter/spa (toegang tegen betaling)
  • fitnessruimte, geopend: maandag t/m zondag van 09:00 tot 20:00 uur,
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice (borg circa 10 €)
  • binnenzwembad (aantal 1)
  • kinderzwembad(geheel apart)
  • buitenzwembad (aantal 2)(adults only, zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )
  • waterglijbanen

Verzorging

All-inclusive
  • Ontbijt 7.00 - 10.00 uur
  • Uitslapersontbijt 10.00 - 10.30 uur
  • Ijs 12.00 - 18.00 uur
  • Lunch 12.30 - 14.30 uur
  • Diner 19.00 - 21.00 uur
  • Snacks 12.00 - 16.00 uur
  • Koffie en cake 12.00 - 18.00 uur
  • Soep 23.00 - 00.00 uur
  • Lokale (non-) alcoholische dranken 10.00 - 24.00 uur
  • 1x per verblijf (van minimaal 7 dagen) in 1 van de à-la-carte restaurants (reserveren verplicht) Italiaans, Mexicaans en Mediterranees
  • Minibar is gevuld met frisdrank en wordt dagelijks bijgevuld
  • Let op: afhankelijk van de bezetting in het hotel kunnen openingstijden aangepast worden
8.8
Fantastisch
36 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,8
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Familie
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
8,8
Accommodatie algemeen
9,4
Locatie / ligging
8,5
Hygiëne
9
Kindvriendelijkheid
8,7
Prijs / kwaliteit
8,6
Kamer / appartement
8,8
Service / gastvrijheid
8,9
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Zuid Egeische Kust

Ontdek Zuid-Egeïsche Kust

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand (zandstrand, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )
Afstand tot centrum: circa 3 kilometer
Afstand tot Barstreet circa 3,0 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 50 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 25 meter
Handig om te weten
- De miniclub is alleen geopend bij voldoende aanmeldingen
- Het animatieprogramma gaat alleen door bij voldoende aanmeldingen
Vucht informatie
De vliegreis

Je vliegt naar Bordum of Dalaman. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 45 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de host(ess) of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb. Houd er rekening mee dat je met vertrek en/of aankomst vanaf een regionale luchthaven mogelijk op de heen- en/of terugreis een tussenlanding hebt. 

De transfer

De transfertijden vanaf Bodrum zijn als volgt:

Marmaris - ongeveer 135 minuten (vanuit Dalaman ca. 90 minuten)

Içmeler - ongeveer 140 minuten (vanuit Dalaman ca. 130 minuten

Hisaronu (bij Marmaris) - 150 minuten (vanuit Dalaman ca. 90 minuten)

Fethiye - 200 minuten (vanuit Dalaman ca. 60 minuten)

Informatie over Turkije

Hoofdstad:
De hoofdstad van Turkije is Ankara.

Taal:
De officiële taal is Turks. Maar met Engels of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Turkije bestaat geen verschil tussen zomer- en wintertijd. In de zomer is het 1 uur later dan in Nederland. In de winter is het 2 uur later dan in Nederland.

Religie:
In Turkije is de Islam de belangrijkste religie. Vooral in het binnenland van Turkije speelt de Islam een belangrijke rol in het dagelijkse leven van de Turken en wordt de Koran strikt nageleefd. In de toeristische gebieden zijn de Turken meer Westers ingesteld.

Valuta:
In Turkije betaal je met de Turkse Lira. Naast de Turkse Lira kun je in de badplaatsen ook gewoon met euro's betalen. Je kunt geld opnemen bij een pinautomaat bij een bank. Aangezien de koers sterk kan wisselen, raden wij aan om kleine bedragen op te nemen. Betalen met een creditcard is bij sommige horecagelegenheden en winkels mogelijk. Vraag dit altijd even na, zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Let er op dat creditcard transacties hoge kosten met zich mee kunnen brengen. In Turkije wordt er naast de reguliere kosten van jouw bank ook een percentage (ca. 5%) berekend door de Turkse bank, als je bij een bankautomaat geld pint met een creditcard.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Voor Turkije dien je in het bezit te zijn van een paspoort of identiteitsbewijs. Je paspoort of ID kaart moet nog minstens 150 dagen geldig zijn als je in Turkije aankomt.

Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Medische zorg in het buitenland
Voor deze bestemming heb je, in geval van medische zorg, een 111 formulier nodig. Deze kun je opvragen via jouw verzekering. De EHIC-pas (staat vermeld op de achterkant van je verzekeringspas) is op deze bestemming niet geldig.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Turkije voor de politie is 155. Voor de ambulance bel je 112 en het alarmnummer van de brandweer is 110.

Eten & drinken:
In Turkije kun je de heerlijkste gerechten proeven. De Turkse keuken is veelzijdig en internationaal. Vaak worden er in de hotels gerechten in buffetvorm aangeboden met een internationaal karakter. Turkije staat vooral bekend om de broodjes kebab. Houd je van zoet, dan is een bakje Turkse thee een aanrader. Lekker met een stukje baklava!

Het water is in Turkije niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij jouw hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Turkije de gewoonte om in bars en restaurants een fooi van ongeveer 10% te geven.

Openingstijden:
In Turkije zijn de winkels van maandag t/m zaterdag geopend van 09.00-13.00 uur en van 14.00-19.00 uur. In de toeristische centra zijn de winkels 7 dagen per week van 09.00-23.00 uur geopend.

Feestdagen:

  • 23 april Onafhankelijkheidsdag voor kinderen
  • 19 mei Herdenkingsfeest Ataturk, Jeugd- en Sportdag
  • 30 augustus Dag der Victorie
  • 29 oktober Dag der Republiek
  • Na de Ramadan wordt het suikerfeest gevierd


Ramadan
De Ramadan speelt een belangrijke rol. Ondanks dat in de toeristische badplaatsen niet alles dicht is, is dit wel iets om rekening mee te houden. Ramadan 2025 zal van 28 februari t/m 29 maart zijn, maar de exacte datum kan nog wijzigen (afhankelijk van de stand van de maan).

 

Openbaar vervoer:
Turkije staat bekend om de Dolmus. Deze (kleine) busjes rijden in de drukke plaatsen af en aan. Voor weinig geld kun je met een Dolmus meerijden.

Lees meer Turkije
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.