7,6
Fantastisch

  • Schitterend uitzicht over zee
  • Direct aan het zandstrand
  • Talloze faciliteiten

Hotel Bodrum Holiday Resort bevindt zich op een heuvel aan de Egeïsche kust waar je uitzicht hebt over de diepblauwe zee. Op de steiger aan het rotsachtige strand is er voldoende plek om heerlijk te ontspannen onder de Turkse zon.

Bij dit ruim opgezette hotel kun je genieten van maar liefst drie grote zwembaden en de spectaculaire waterglijbanen! Hier is elke dag wel wat te beleven. Dagelijks worden er verschillende spellen in het zwembad georganiseerd. Hier horen bijvoorbeeld beachvolleybal, tennis, basketbal en verschillende watersporten tot de mogelijkheden. Voor kinderen is er een leuke speeltuin en kidsclub waar zij actieve en creatieve activiteiten kunnen ondernemen.

In het buffetrestaurant staan dagelijks internationale gerechten klaar. Maar er is meer: lokale gerechten proeven kan in het à la carte restaurant Kebab House en in het chique ingerichte restaurant Olive kun je van Italiaanse of visgerechten van de kaart bestellen.

Kamertypes

1-persoonskamer algemeen
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 45m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • 1 x tweepersoonsbed
  • balkon
  • minibar (gevuld: water)
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad, toilet, föhn
1-persoonskamer club
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 25m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • frans balkon
  • minibar (gevuld: water)
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
2-persoonskamer algemeen
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 45m²
  • 1 x éénpersoonsbed
  • 1 x tweepersoonsbed
  • balkon
  • minibar (gevuld: water)
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: bad, toilet, föhn
2-persoonskamer club
geschikt voor 2 personen
  • oppervlakte circa 25m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • frans balkon
  • minibar (gevuld: water)
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
familiekamer algemeen 2 ruimtes
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 60m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon
  • minibar (gevuld: water)
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad, toilet, föhn
familiekamer algemeen 3 ruimtes (Hotel Grand Family)
geschikt voor 2 tot 6 personen
  • oppervlakte circa 80m²
  • aantal slaapplaatsen: 6
  • balkon
  • minibar (gevuld: water)
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x éénpersoonsbed; 1 x éénpersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 2 slaapkamers
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • 2e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met bad, toilet, föhn
familiekamer club 2 ruimtes
geschikt voor 2 tot 4 personen
  • oppervlakte circa 40-45m²
  • aantal slaapplaatsen: 4
  • balkon of terras
  • minibar (gevuld: water)
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x éénpersoonsbed; 1 x éénpersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met douche, toilet, föhn
familiekamer club 3 ruimtes (Club Grand Family)
geschikt voor 2 tot 6 personen
  • oppervlakte circa 60m²
  • aantal slaapplaatsen: 6
  • balkon of terras
  • minibar (gevuld: water)
  • televisie (satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (individueel regelbaar: gehele dag)
  • (woon) kamer, 2 slaapplaatsen (1 x éénpersoonsbed; 1 x éénpersoons bedbank)
  • slaapkamer(s): 2 slaapkamers
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • 2e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (2 x éénpersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met douche, toilet, föhn

Extra informatie kamertypes

- De familiekamers categorie I bevinden zich in het bijgebouw en de familiekamers categorie II bevinden zich in het hoofdgebouw.
- De dependance kamers bevinden zich onder het grote zwembad.
- Clubkamers bevinden zich in het bijgebouw in plaats van het hoofdgebouw.
- Er zijn geen niet-rokerskamers beschikbaar.
- Door de hoogteverschillen (veel trappen en heuvels) is het hotel niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.
- De club kamers zijn gelegen in de bijgebouwen, dit club-gedeelte heeft 4 i.p.v. 5 sterren. De faciliteiten zijn echter gelijk.

Faciliteiten

Algemeen
  • Officiële classificatie: 5 sterren
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 6)
  • kluisje (op de kamer)
  • eetgelegenheden: restaurant, mediterraans restaurant, turks restaurant (van zondag 15 juni 2025 t/m dinsdag 30 september 2025) (tegen bijbetaling, reserveren noodzakelijk)
  • drinkgelegenheden: lobbybar, poolbar, strandbar
  • accommodatie niet geschikt voor mindervaliden
  • kamers voor mindervaliden aanwezig (op aanvraag)
  • artsenservice
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 3 keer per week
  • handdoeken inclusief verschoning 7 keer per week
  • dekbedden
  • dekens
  • minisupermarkt (binnen de accommodatie)
  • kapsalon (binnen de accommodatie)
  • discotheek (binnen de accommodatie)
  • schoonmaak kamer 7 keer per week
  • huisdieren niet toegestaan
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
  • babybedje: voor deelnemers met leeftijd t/m 1 jaar, op aanvraag
  • kluisje op de kamer: gratis
Kinderen
  • babybedje
  • kinderstoel
  • speeltuin
  • mini club, van 4 t/m 12 jaar
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant, mediterraans restaurant, turks restaurant (van zondag 15 juni 2025 t/m dinsdag 30 september 2025) (tegen bijbetaling, reserveren noodzakelijk)
  • drinkgelegenheden: lobbybar, poolbar, strandbar
Sportfaciliteiten
  • gameroom
  • basketbal (gratis)
  • biljart (gratis)
  • darts (gratis)
  • tennisbaan (niet overdekt, overdag gratis, 's avonds tegen betaling)
  • tafeltennis (gratis)
  • beachvolleybal (tegen betaling)
  • watersporten: gemotoriseerd (tegen betaling), niet gemotoriseerd: tegen betaling
  • animatie, voor kinderen overdag gratis, 's avonds, voor volwassenen overdag gratis, 's avonds
Wellness
  • hamam (toegang gratis): hamambehandelingen (tegen betaling)
  • jacuzzi (tegen betaling)
  • sauna (gratis)
  • turks stoombad (tegen betaling)
  • fitnessruimte (gratis)
  • massage (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice (gratis)
  • binnenzwembad (aantal 1)(zoet water, ligstoelen (gratis) )
  • kinderzwembad (aantal 4)(geheel apart)
  • buitenzwembad (aantal 3)(zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )
  • waterglijbanen (gratis)

Verzorging

All-inclusive
* Alle maaltijden in buffetvorm
* Ontbijt 7.30 - 10.00 uur
* Uitslapersontbijt 10.00 - 10.30 uur
* Lunch 12.30 - 14.30 uur
* Diner 19.00 - 21.00 uur
* (Turkse) snacks 12.00 - 16.00 uur
* Koffie & cake 15.00 - 17.00 uur
* Ijs 15.00 - 17.00 uur
* Middernachtssoep 00.00 - 01.00 uur
* Lokale (non-) alcoholische dranken 24 uur per dag
* Dineren in de à-la-carte restaurants kost €10,- per persoon per keer  (Turks, Italiaans en vis, reserveren verplicht, open vanaf begin mei tot half september)
7.6
Fantastisch
79 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

7,6
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Familie
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
7,3
Accommodatie algemeen
8,2
Locatie / ligging
7
Hygiëne
7,8
Kindvriendelijkheid
7,5
Prijs / kwaliteit
7,1
Kamer / appartement
7,8
Service / gastvrijheid
7,6
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Egeische Kust

Ontdek Egeïsche Kust

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand (zandstrand, ligstoelen (gratis) )
Afstand tot centrum: bodrum circa 4 kilometer
Afstand tot luchthaven circa 35 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde (mini)supermarkt circa 4 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde ziekenhuis circa 7 kilometer
Dolmus naar Bodrum ( naar het centrum van kosten vanaf 2,00 € per keer)
Vucht informatie
De vliegreis

Je vliegt naar Bodrum. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 45 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb. Houd er rekening mee dat je met vertrek en/of aankomst vanaf een regionale luchthaven mogelijk op de heen- en/of terugreis een tussenlanding hebt.

De transfer

In het boekingsproces is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Guvercinlik - ongeveer 45 minuten

Torba - ongeveer 60 minuten

Bodrum - ongeveer 60 tot 100 minuten

Gümbet - ongeveer 70 tot 120 minuten

Gündogan, Türkbükü, Ortakent en Yalikavak - ongeveer 100 tot 120 minuten

Ortakent - ongeveer 90 tot 120 minuten

Bitez - ongeveer 90 tot 120 minuten

Didim - ongeveer 100 minuten vanuit BJV luchthaven en ongeveer 140 minuten vanuit ADB luchthaven

Turgutreis - ongeveer 105 tot 120 minuten

Güllük - ongeveer 30 minuten

Yaliciftlik - ongeveer 60 tot 90 minuten

Informatie over Turkije

Hoofdstad:
De hoofdstad van Turkije is Ankara.

Taal:
De officiële taal is Turks. Maar met Engels of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Turkije bestaat geen verschil tussen zomer- en wintertijd. In de zomer is het 1 uur later dan in Nederland. In de winter is het 2 uur later dan in Nederland.

Religie:
In Turkije is de Islam de belangrijkste religie. Vooral in het binnenland van Turkije speelt de Islam een belangrijke rol in het dagelijkse leven van de Turken en wordt de Koran strikt nageleefd. In de toeristische gebieden zijn de Turken meer Westers ingesteld.

Valuta:
In Turkije betaal je met de Turkse Lira. Naast de Turkse Lira kun je in de badplaatsen ook gewoon met euro's betalen. Je kunt geld opnemen bij een pinautomaat bij een bank. Aangezien de koers sterk kan wisselen, raden wij aan om kleine bedragen op te nemen. Betalen met een creditcard is bij sommige horecagelegenheden en winkels mogelijk. Vraag dit altijd even na, zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Let er op dat creditcard transacties hoge kosten met zich mee kunnen brengen. In Turkije wordt er naast de reguliere kosten van jouw bank ook een percentage (ca. 5%) berekend door de Turkse bank, als je bij een bankautomaat geld pint met een creditcard.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Voor Turkije dien je in het bezit te zijn van een paspoort of identiteitsbewijs. Je paspoort of ID kaart moet nog minstens 150 dagen geldig zijn als je in Turkije aankomt.

Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Medische zorg in het buitenland
Voor deze bestemming heb je, in geval van medische zorg, een 111 formulier nodig. Deze kun je opvragen via jouw verzekering. De EHIC-pas (staat vermeld op de achterkant van je verzekeringspas) is op deze bestemming niet geldig.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Turkije voor de politie is 155. Voor de ambulance bel je 112 en het alarmnummer van de brandweer is 110.

Eten & drinken:
In Turkije kun je de heerlijkste gerechten proeven. De Turkse keuken is veelzijdig en internationaal. Vaak worden er in de hotels gerechten in buffetvorm aangeboden met een internationaal karakter. Turkije staat vooral bekend om de broodjes kebab. Houd je van zoet, dan is een bakje Turkse thee een aanrader. Lekker met een stukje baklava!

Het water is in Turkije niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij jouw hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Turkije de gewoonte om in bars en restaurants een fooi van ongeveer 10% te geven.

Openingstijden:
In Turkije zijn de winkels van maandag t/m zaterdag geopend van 09.00-13.00 uur en van 14.00-19.00 uur. In de toeristische centra zijn de winkels 7 dagen per week van 09.00-23.00 uur geopend.

Feestdagen:

  • 23 april Onafhankelijkheidsdag voor kinderen
  • 19 mei Herdenkingsfeest Ataturk, Jeugd- en Sportdag
  • 30 augustus Dag der Victorie
  • 29 oktober Dag der Republiek
  • Na de Ramadan wordt het suikerfeest gevierd


Ramadan
De Ramadan speelt een belangrijke rol. Ondanks dat in de toeristische badplaatsen niet alles dicht is, is dit wel iets om rekening mee te houden. Ramadan 2025 zal van 28 februari t/m 29 maart zijn, maar de exacte datum kan nog wijzigen (afhankelijk van de stand van de maan).

 

Openbaar vervoer:
Turkije staat bekend om de Dolmus. Deze (kleine) busjes rijden in de drukke plaatsen af en aan. Voor weinig geld kun je met een Dolmus meerijden.

Lees meer Turkije
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.