8,6
Fantastisch

  • Adults only 16+
  • Fantastische ligging aan het strand
  • Prachtig uitzicht over zee

Hotel Prive Bodrum ligt perfect: vanaf het terras bij het zwembad loop je zo het strand op. Vanaf meerdere plekken in dit prachtige hotel heb je een adembenemend uitzicht op het kasteel van Bodrum en op de bootjes die in zee dobberen.

Lekker eten is natuurlijk essentieel tijdens de vakantie en daarom biedt Hotel Prive Bodrum volop keuze om hiervan te genieten. Van een à la carte restaurant en een restaurant waar een uitgebreid buffet voor je klaar staat tot een ‘gebakswinkeltje’ met zoete lekkernijen. Een heerlijk, koel drankje is net zo belangrijk en daarvoor ga je naar de poolbar, of naar de bar vlak bij het strand.

Houd je van sport en spel tijdens de vakantie dan kun je meedoen met tafeltennis en darts, of je even lekker in het zweet werken in de fitnessruimte. Wil je na het sporten even bijkomen, ga dan naar de spa en kom tot rust in het Turks stoombad of geniet van een weldadige massage.

Kamertypes

1-persoonskamer landzijde
geschikt voor 1 persoon
  • balkon
  • minibar (gevuld: water, frisdrank, bier, alcoholische drankjes)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld: gehele dag)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
1-persoonskamer voordeeltarief landzijde
geschikt voor 1 persoon
  • oppervlakte circa 19m²
  • geen balkon of terras
  • minibar (gevuld: water, frisdrank, bier, alcoholische drankjes)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld: gehele dag)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
1-persoonskamer zeezicht
geschikt voor 1 persoon
  • balkon
  • minibar (gevuld: water, frisdrank, bier, alcoholische drankjes)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld: gehele dag)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
2-persoonskamer landzijde
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 19m²
  • 1 x tweepersoonsbed of 2 x 1-persoonsbed
  • balkon
  • minibar (gevuld)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s), gratis)
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld: gehele dag)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
2-persoonskamer voordeeltarief landzijde
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 19m²
  • geen balkon of terras
  • minibar (gevuld: water, frisdrank, bier, alcoholische drankjes)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld: gehele dag)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
2-persoonskamer zeezicht
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 19m²
  • balkon
  • minibar (gevuld: water, frisdrank, bier, alcoholische drankjes)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld: gehele dag)
  • badkamer met: douche, toilet, föhn
juniorsuite zeezicht
geschikt voor 2 tot 3 personen
  • oppervlakte circa 35m²
  • aantal slaapplaatsen: 3
  • balkon
  • minibar (gevuld: water, frisdrank, bier, alcoholische drankjes)
  • televisie (flatscreen, satelliettelevisie, nederlandstalige zender(s))
  • telefoon
  • airconditioning (centraal geregeld: gehele dag)
  • (woon) kamer, 1 slaapplaats (1 x éénpersoons opklapbed)
  • slaapkamer(s): 1 slaapkamer
  • 1e slaapkamer, 2 slaapplaatsen (1 x tweepersoonsbed)
  • badkamer(s): 1 badkamer
  • 1e badkamer met douche, toilet, föhn

Faciliteiten

Algemeen
  • receptie (24 uur geopend)
  • lift (aantal 2)
  • kluisje (op de kamer)
  • lobby
  • eetgelegenheden: restaurant, à-la-carterestaurant (aantal 1), internationaal restaurant (reserveren noodzakelijk), snackbar
  • drinkgelegenheden: bar aantal 4, lobbybar, poolbar, strandbar, koffiecorner
  • televisiehoek
  • kamers voor mindervaliden aanwezig (op aanvraag)
  • voorzieningen voor mindervaliden (rolstoeltoegankelijk, aangepaste badkamer)
  • artsenservice
  • wi-fi in openbare ruimte (gratis), op de kamer (gratis), bij de receptie (gratis)
  • bedlinnen inclusief verschoning 1 keer per dag
  • handdoeken inclusief verschoning 1 keer per dag
  • dekens
  • minisupermarkt (binnen de accommodatie)
  • kapsalon (binnen de accommodatie)
  • schoonheidssalon (binnen de accommodatie)
  • wasgelegenheid (wasserette: binnen de accommodatie)
  • schoonmaak kamer 1 keer per dag
  • huisdieren niet toegestaan
  • airconditioning: bij de reissom inbegrepen
  • kluisje op de kamer: gratis
Restaurants & bars
  • eetgelegenheden: restaurant, à-la-carterestaurant (aantal 1), internationaal restaurant (reserveren noodzakelijk), snackbar
  • drinkgelegenheden: bar aantal 4, lobbybar, poolbar, strandbar, koffiecorner
Sportfaciliteiten
  • biljart (gratis)
  • darts (gratis)
  • tafeltennis (gratis)
Wellness
  • hamam (toegang gratis): hamambehandelingen (tegen betaling)
  • sauna (gratis)
  • turks stoombad (gratis)
  • fitnessruimte (gratis)
  • massage (tegen betaling)
Zwemfaciliteiten
  • handdoekenservice (gratis)
  • buitenzwembad(zoet water, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )

Verzorging

Ultra all-inclusive
* Maaltijden in buffetvorm
* Ontbijt 7.00-11.00 uur
* Lunch 12.30-14.30 uur
* Snack 12.30-16.30 uur
* Koffie en cake 14.00-17.00 uur
* Ijs 14.00-17.00 uur
* Diner 19.30-21.30 uur
* Middernacht snack 00.00-01.00 uur
* Lokale en sommige import (alcoholische) drankjes
* Minibar wordt gevuld met bier, water en frisdrank en wordt dagelijks aangevuld
* Maaltijden worden geserveerd in buffetvorm.
8.6
Fantastisch
15 Beoordelingen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties.
7.9
Review title
7.9
Review title

Ervaringen

8,6
Fantastisch 100% echte klantervaringen

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 
meest geboekt door Met partner
Fantastisch
Goed
Gemiddeld
Matig
Ontevreden
8,6
Accommodatie algemeen
9,6
Locatie / ligging
8,7
Hygiëne
8,2
Prijs / kwaliteit
7,7
Kamer / appartement
9,3
Service / gastvrijheid
8,2
Faciliteiten

Beoordelingen

Groepsamenstelling
Toon alleen reviews in mijn taal

100% echte klantervaringen

Richtlijnen voor beoordelingen van klanten
Om de beoordelingsscore en de inhoud van de beoordeling relevant te houden voor jouw komende reis, archiveren wij beoordelingen die ouder zijn dan 36 maanden.

Alleen klanten die via Sunweb Group hebben geboekt en in de betreffende accommodatie hebben verbleven, kunnen een beoordeling schrijven. Wij nodigen deze klanten na thuiskomst van hun vakantie via e-mail uit om een beoordeling te schrijven. Indien een klant anoniem een review wil plaatsen, worden gegevens gecontroleerd (zoals boekingsnummer, boekingsgegevens) en zijn deze bekend bij Sunweb Group. 

Of het nu negatief of positief is, we plaatsen elke reactie volledig, zo snel mogelijk, nadat deze is gecontroleerd om te voldoen aan de richtlijnen van Sunweb Group. 

Richtlijnen voor beoordelingen
Deze richtlijnen hebben het doel de inhoud van de merken van Sunweb Group relevant en gezinsvriendelijk te houden, zonder de verwoording van de uitgesproken mening te beperken. Elke review is van toepassing, ongeacht de aard van de opmerking. 
Beoordelingen waarin scheldwoorden voorkomen of die bewezen onwaarheden bevatten worden niet geplaatst.

Beoordelingen moeten betrekking hebben op de accommodatie. De meest nuttige bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen betere beslissingen te nemen. Gelieve geen politiek, ethisch of religieus commentaar te leveren. Promotionele inhoud zal niet worden geplaatst.

Alle inhoud moet echt en uniek zijn voor andere klanten. Beoordelingen zijn het meest waardevol als ze origineel en onbevooroordeeld zijn. Deze moet echt van jou zijn.

Respecteer de privacy van anderen. Sunweb Group zal haar best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, website-adressen, social media accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.

De meningen die worden geuit in reviews zijn van klanten van Sunweb Group. Sunweb Group aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor recensies of reacties. 

Omgeving

Egeische Kust

Ontdek Egeïsche Kust

Praktische informatie

In de omgeving
Aan het strand (zandstrand, ligstoelen (gratis) , parasol (gratis) )
Afstand tot centrum: circa 900 meter, bodrum & gumbet circa 1 kilometer
Afstand tot Barstreet circa 1,5 kilometer
Afstand tot dichtstbijzijnde winkels circa 900 meter
Afstand tot dichtstbijzijnde restaurant circa 900 meter
Dolmus naar Bodrum & Gumbet ( bestemming naar close to the center of gumbet)
Handig om te weten
Dit hotel is alleen toegankelijk voor personen vanaf 16 jaar.
Vucht informatie
De vliegreis

Je vliegt naar Bodrum. Deze vlucht duurt ongeveer 3 uur en 45 minuten. Bij aankomst op het vliegveld word je opgewacht door de reisleiding of plaatselijke vertegenwoordiging van Sunweb. Houd er rekening mee dat je met vertrek en/of aankomst vanaf een regionale luchthaven mogelijk op de heen- en/of terugreis een tussenlanding hebt.

De transfer

In het boekingsproces is het mogelijk een transfer bij te boeken. De transfertijden zijn als volgt:

Guvercinlik - ongeveer 45 minuten

Torba - ongeveer 60 minuten

Bodrum - ongeveer 60 tot 100 minuten

Gümbet - ongeveer 70 tot 120 minuten

Gündogan, Türkbükü, Ortakent en Yalikavak - ongeveer 100 tot 120 minuten

Ortakent - ongeveer 90 tot 120 minuten

Bitez - ongeveer 90 tot 120 minuten

Didim - ongeveer 100 minuten vanuit BJV luchthaven en ongeveer 140 minuten vanuit ADB luchthaven

Turgutreis - ongeveer 105 tot 120 minuten

Güllük - ongeveer 30 minuten

Yaliciftlik - ongeveer 60 tot 90 minuten

Informatie over Turkije

Hoofdstad:
De hoofdstad van Turkije is Ankara.

Taal:
De officiële taal is Turks. Maar met Engels of Duits kun je vaak ook terecht.

Tijd:
In Turkije bestaat geen verschil tussen zomer- en wintertijd. In de zomer is het 1 uur later dan in Nederland. In de winter is het 2 uur later dan in Nederland.

Religie:
In Turkije is de Islam de belangrijkste religie. Vooral in het binnenland van Turkije speelt de Islam een belangrijke rol in het dagelijkse leven van de Turken en wordt de Koran strikt nageleefd. In de toeristische gebieden zijn de Turken meer Westers ingesteld.

Valuta:
In Turkije betaal je met de Turkse Lira. Naast de Turkse Lira kun je in de badplaatsen ook gewoon met euro's betalen. Je kunt geld opnemen bij een pinautomaat bij een bank. Aangezien de koers sterk kan wisselen, raden wij aan om kleine bedragen op te nemen. Betalen met een creditcard is bij sommige horecagelegenheden en winkels mogelijk. Vraag dit altijd even na, zodat u niet voor verrassingen komt te staan. Let er op dat creditcard transacties hoge kosten met zich mee kunnen brengen. In Turkije wordt er naast de reguliere kosten van jouw bank ook een percentage (ca. 5%) berekend door de Turkse bank, als je bij een bankautomaat geld pint met een creditcard.

Voltage:
Het voltage is net als in Nederland 220 volt. Je hebt geen verloopstekker nodig.

Reisdocumenten:
Voor Turkije dien je in het bezit te zijn van een paspoort of identiteitsbewijs. Je paspoort of ID kaart moet nog minstens 150 dagen geldig zijn als je in Turkije aankomt.

Heb je niet de Nederlandse nationaliteit, dan is het belangrijk om na te vragen of er andere regels van toepassing zijn. Dit vraag je na bij de ambassade van het land waar je heen wilt en de landen waar je doorheen reist.

Het reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Sunweb kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Vaccinatie:
Voor actuele informatie betreffende vaccinaties en andere gegevens over gezondheid en reizen kijk je op de site van LCR: https://www.lcr.nl/.

Medische zorg in het buitenland
Voor deze bestemming heb je, in geval van medische zorg, een 111 formulier nodig. Deze kun je opvragen via jouw verzekering. De EHIC-pas (staat vermeld op de achterkant van je verzekeringspas) is op deze bestemming niet geldig.


Alarmnummer:
Het alarmnummer in Turkije voor de politie is 155. Voor de ambulance bel je 112 en het alarmnummer van de brandweer is 110.

Eten & drinken:
In Turkije kun je de heerlijkste gerechten proeven. De Turkse keuken is veelzijdig en internationaal. Vaak worden er in de hotels gerechten in buffetvorm aangeboden met een internationaal karakter. Turkije staat vooral bekend om de broodjes kebab. Houd je van zoet, dan is een bakje Turkse thee een aanrader. Lekker met een stukje baklava!

Het water is in Turkije niet zoals je in Nederland gewend bent. Het wordt afgeraden kraanwater te drinken. Je kunt het beste in de supermarkt of bij jouw hotel/appartement flessen water kopen.

Fooien:
Het is in Turkije de gewoonte om in bars en restaurants een fooi van ongeveer 10% te geven.

Openingstijden:
In Turkije zijn de winkels van maandag t/m zaterdag geopend van 09.00-13.00 uur en van 14.00-19.00 uur. In de toeristische centra zijn de winkels 7 dagen per week van 09.00-23.00 uur geopend.

Feestdagen:

  • 23 april Onafhankelijkheidsdag voor kinderen
  • 19 mei Herdenkingsfeest Ataturk, Jeugd- en Sportdag
  • 30 augustus Dag der Victorie
  • 29 oktober Dag der Republiek
  • Na de Ramadan wordt het suikerfeest gevierd


Ramadan
De Ramadan speelt een belangrijke rol. Ondanks dat in de toeristische badplaatsen niet alles dicht is, is dit wel iets om rekening mee te houden. Ramadan 2025 zal van 28 februari t/m 29 maart zijn, maar de exacte datum kan nog wijzigen (afhankelijk van de stand van de maan).

 

Openbaar vervoer:
Turkije staat bekend om de Dolmus. Deze (kleine) busjes rijden in de drukke plaatsen af en aan. Voor weinig geld kun je met een Dolmus meerijden.

Lees meer Turkije
Selecteer kamertype
Selecteer luchthaven

Met wie & hoeveel kamers?

Selecteer het aantal kamers en het aantal personen per kamer. Met een baby of kinderen op reis? Vul dan de geboortedata in om de correcte korting en beschikbaarheid te zien.

Er is een fout opgetreden.

Helaas. Er ging iets mis met je aanvraag.

Onze excuses

Het lijkt erop dat er iets fout is gegaan aan onze kant. We vragen je vriendelijk om je geduld terwijl we het probleem oplossen. Voeg de accommodatie toe aan je favorieten en kom later terug!

Verschillende luchthavens

Je hebt een vlucht geselecteerd met vertrek vanaf {DEPARTURE_AIRPORT} met terugkomst op {ARRIVAL_AIRPORT}.